Η περίοδος οικονομικής κρίσης, που διανύουμε, αποτελεί σαφώς μία ανοιχτή πρόκληση για τους νέους επίδοξους επιχειρηματίες, που φιλοδοξούν, με εφόδια την εφευρετικότητα, τις δεξιότητες και τις "φρέσκες" ιδέες τους, να συμβάλουν στη δημιουργία ενός υγιούς και ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.


Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις, στην Ελλάδα, ακόμα και πριν την έναρξη της παρούσας οικονομικής συγκυρίας, δεν υπήρχαν πολιτικές και φιλόδοξα κίνητρα ενίσχυσης της καινοτόμου και εξωστρεφούς νέας επιχειρηματικότητας.

"Είναι γεγονός, λοιπόν, ότι η αποδοχή της επιχειρηματικότητας από τους νέους είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο, καθώς μέχρι και σήμερα, τα παραδείγματα της νέας επιχειρηματικότητας αφορούσαν συνήθως επιχειρήσεις που προϋπήρχαν και απλά περνούσαν στα χέρια των νεώτερων μελών της οικογένειας", όπως αναφέρουν εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, ενώ τονίζουν ότι είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις αυθεντικής επιχειρηματικής πρωτοβουλίας από νέους και ακόμα λιγότερες αυτές που καινοτομούν.

Σε αυτή την κατάσταση, όπως επισημαίνουν, συμβάλλει και η ελληνική πραγματικότητα, που, σε πολλές περιπτώσεις, δυσχεραίνει την περαιτέρω ανάπτυξή της, με κύριους αρνητικούς συντελεστές την έλλειψη διαθέσιμων κεφαλαίων υψηλού ρίσκου και τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία.

Έξυπνες ιδέες προς αναζήτηση χρηματοδότησης ...

http://www.amna.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top