Σε πλήρη εξέλιξη η μάχη Facebook και Google...
Τώρα μαθαίνουμε πως το Facebook σχεδιάζει μια νέα υπηρεσία με την ονομασία... Facebook Editions που θα δημιουργήσει εκδόσεις σε app των αγαπημένων σας πηγών ειδήσεων.
Με τον ανταγωνισμό σε σημείο… βρασμού, το Facebook αναζητά όλο και πιο καινούργιους τρόπους για να κρατήσει τα 750 εκατομμύρια των χρηστών του και να αποφύγει ταυτόχρονα να γίνει ένα γκέτο του social networking. Ένας τρόπος που μελετά η εταιρία είναι να κάνει port νέων από επιλεγμένα σημεία νέων (news outlets) σε διάφορες εκδόσεις από κάποια app ενώ παραμένεις στο Facebook. Αυτές οι apps θα ονομάζονται “Facebook Editions”.
Όπως λέει το Forbes, ήδη υπάρχουν news outlets που έχουν συμφωνήσει να έχουν τη δική τους έκδοση μας app που θα μπορείς να δεις στο Facebook. Το CNN, το The Daily και η Washington Post είναι παραδείγματα από το αρχικό lineup, αλλά άλλοι όπως οι New York Times δεν προχωρούν λόγω προβλημάτων με το σύστημα πληρωμών τους. Αυτά τα Facebook Editions θα ξεκινήσουν πιθανότατα τον Σεπτέμβρη.
Το κουμπί Facebook like έχει κάποια επιτυχία στα online news site αλλά μια Editions app ίσως βοηθήσεις ώστε το όλο σύστημα του Facebook, το interface του, να αλλάξει εντελώς. Θα δημιουργηθεί ένα καλύτερο (;) ίσως mini-Facebook σύμπαν για αναγνώστες.
Ο αρθρογράφος του Forbes πιστεύει πως το social networking site είναι πιθανό να ζητά και κάποιο κέρδος από τους αναγνώστες αυτών των ειδικών apps – κάτι που φαίνεται κατά τη δική μας άποψη απίθανο, τουλάχιστον στην αρχή. Με το Google+ να έχει φτάσει τους 10 εκατομμύρια χρήστες πάντως φαίνεται πως είναι στο κόκκινο ο ανταγωνισμός και το κλειδί θα είναι τα επίπεδα ‘προσωπικού’ στησίματος του site όπως και της ιδιωτικότητας, της χρήσης βίντεο και άλλων χαρακτηριστικών.
Αν και τελικά το μυστικό του πως θα ‘πιάσει’ κάτι στην ‘αγορά’ δεν το έχει μόνος του κανείς. Η καλύτερη ιδέα έχουμε δει να πέφτει στο κενό επειδή δεν ήταν η… εποχή της – τα ξέρει αυτά με το Buzz και το Wave η Google…
Τώρα μαθαίνουμε πως το Facebook σχεδιάζει μια νέα υπηρεσία με την ονομασία... Facebook Editions που θα δημιουργήσει εκδόσεις σε app των αγαπημένων σας πηγών ειδήσεων.
Με τον ανταγωνισμό σε σημείο… βρασμού, το Facebook αναζητά όλο και πιο καινούργιους τρόπους για να κρατήσει τα 750 εκατομμύρια των χρηστών του και να αποφύγει ταυτόχρονα να γίνει ένα γκέτο του social networking. Ένας τρόπος που μελετά η εταιρία είναι να κάνει port νέων από επιλεγμένα σημεία νέων (news outlets) σε διάφορες εκδόσεις από κάποια app ενώ παραμένεις στο Facebook. Αυτές οι apps θα ονομάζονται “Facebook Editions”.
Όπως λέει το Forbes, ήδη υπάρχουν news outlets που έχουν συμφωνήσει να έχουν τη δική τους έκδοση μας app που θα μπορείς να δεις στο Facebook. Το CNN, το The Daily και η Washington Post είναι παραδείγματα από το αρχικό lineup, αλλά άλλοι όπως οι New York Times δεν προχωρούν λόγω προβλημάτων με το σύστημα πληρωμών τους. Αυτά τα Facebook Editions θα ξεκινήσουν πιθανότατα τον Σεπτέμβρη.
Το κουμπί Facebook like έχει κάποια επιτυχία στα online news site αλλά μια Editions app ίσως βοηθήσεις ώστε το όλο σύστημα του Facebook, το interface του, να αλλάξει εντελώς. Θα δημιουργηθεί ένα καλύτερο (;) ίσως mini-Facebook σύμπαν για αναγνώστες.
Ο αρθρογράφος του Forbes πιστεύει πως το social networking site είναι πιθανό να ζητά και κάποιο κέρδος από τους αναγνώστες αυτών των ειδικών apps – κάτι που φαίνεται κατά τη δική μας άποψη απίθανο, τουλάχιστον στην αρχή. Με το Google+ να έχει φτάσει τους 10 εκατομμύρια χρήστες πάντως φαίνεται πως είναι στο κόκκινο ο ανταγωνισμός και το κλειδί θα είναι τα επίπεδα ‘προσωπικού’ στησίματος του site όπως και της ιδιωτικότητας, της χρήσης βίντεο και άλλων χαρακτηριστικών.
Αν και τελικά το μυστικό του πως θα ‘πιάσει’ κάτι στην ‘αγορά’ δεν το έχει μόνος του κανείς. Η καλύτερη ιδέα έχουμε δει να πέφτει στο κενό επειδή δεν ήταν η… εποχή της – τα ξέρει αυτά με το Buzz και το Wave η Google…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!