Ο λόγος της επικοινωνίας μου μαζί σας, είναι μια φωτογραφία. Με λίγα λόγια, πρόσφατα βρέθηκα κι εγώ απολυμένη, μία απ'τους πολλούς και γενικά αφού δεν έχω και πολλά να κάνω, αφού δεν βρίσκω εργασία, είπα να τακτοποιήσω τα αρχεία μου στον υπολογιστή.

Έχω και μια φωτογραφική μηχανή και για να την "αδειάσω" είπα να περάσω τις φωτογραφίες σε αυτόν. Βλέποντας τις φωτογραφίες είχα και κάποιες απ'το μπαλκόνι μου. Εκείνη την μέρα που τις τράβηξα, μόλις σχεδόν είχα πάρει την μηχανή και αφού δεν είχα κανέναν να τραβήξω και ήθελα να δω τι δουλεια κάνει η νέα μου φωτογραφική, είπα να τραβήξω το τοπίο στο μπαλκόνι που είχε και ωραία σύννεφα.

Σε αυτήν που σας στέλνω πέρα της γνωστής "ουράς" του αεροπλάνου, παρατήρησα και μια κουκίδα. Είναι τραβηγμένη στις 29-04-10 στις 9:49 με το ζουμ στο 100%. Η φωτογραφική μου είναι 12 Mega Pixel. Αυτή η κουκίδα μπορεί να 'ναι και κάποιο πουλί που πέρασε εκείνη την ώρα από μπροστά, ή μπορεί να είναι κα κανένα μυγάκι, αν και το δεύτερο το αποκλείω. Δεν ξέρω.

Προσπαθώ με το ζουμ του υπολογιστή μου εδώ και μία βδομάδα να καταλάβω τι μπορεί να είναι, αλλά και πάλι άκρη δεν βγάζω, γιατί δεν μου είναι και πολύ καθαρή. Απλά στο μυαλό μου, όλα τα ενδεχόμενα τα αφήνω ανοιχτά.





















Πηγή :http://www.pyles.tv/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top