http://www.sportaction.gr/media/k2/items/cache/fe9b839e193ac9a697551444e2389192_L.jpg?timestamp=943912800Το δικό του παραμύθι ζει ο Κώστας Φορτούνης...
ο οποίος μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε από την Γ’ Εθνική να φτάσει να αγωνίζεται στην Μπουντεσλίγκα. Ο πρώην άσσος του Αστέρα Τρίπολης αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αλλά και των ιταλικών ομάδων προς το πρόσωπό του, ενώ ξεκαθάρισε πως για την μετακίνησή του στην Καϊζερσλάουτερν, δεν έπαιξε κανένα ρόλο το χρηματικό σκέλος.

Άλλωστε, αν μετρούσε το χρήμα στην τελική του απόφαση, θα διάλεγε τη Βόλφσμπουργκ, που του πρόσφερε 100.000 ευρώ παραπάνω το χρόνο από την Καϊζερσλάουτερν (300.000 ευρώ έναντι 200.000).
Αναλυτικά η συνέντευξή του στην εφημερίδα Goal:

Σε λιγότερο από ένα χρόνο, 361 ημέρες για την ακρίβεια, βρέθηκες από τη Γ' Εθνική στην Μπουντεσλίγκα...

«Δεν το είχα φανταστεί καν. Όλα μου πήγαν τέλεια και το βήμα στον Αστέρα και το άλμα στη Γερμανία.

Η φήμη σου είχε φτάσει στην Ιταλία, πριν από τη Γερμανία και μάλιστα τη Γιουβέντους. Τι είχε συμβεί τότε;

«Είναι αλήθεια ότι είχε έρθει επίσημη πρόταση από τη Γιουβέντους για μένα. Οι άνθρωποι της ομάδας με είχαν καλέσει και μου είχαν δείξει την προσφορά. Τελικά δεν προχώρησε και ήταν καλύτερα γιατί ήθελα και εγώ να πάρω περισσότερα παιχνίδια στα πόδια μου».

Η «μεγάλη κυρία» δεν επανήλθε, αλλά υπήρχε ιταλικό ενδιαφέρον, αυτήν τη φορά από την Αταλάντα. Γιατί δεν προχώρησε;

«Η Αταλάντα επέμεινε πολύ για την απόκτησή μου. Ήρθαν άνθρωποί της στην Αθήνα, συναντήθηκαμε και μου έδειξαν πόσο πολύ ήθελαν. Μάλιστα, τα είχαν βρει με τη διοίκηση του Αστέρα και μου ζήτησαν να πάω στην Ιταλία με τους γονείς μου για να κλείσουμε τη συμφωνία. Οφείλω να πω ότι μου συμπεριφέρθηκαν εξαιρετικά. Ωστόσο, δεν ήθελα να πάρω βιαστική απόφαση. Πίστευα ότι θα έχω και άλλες προτάσεις και ξεκαθαρίζω ότι δεν ήταν το πρώτο κριτήριό μου το οικονομικό».

Με τον Ολυμπιακό τι πραγματικά συνέβη; Ισχύει ότι η συμφωνία χάλασε λόγω και των δικών σου αυξημένων απαιτήσεων;

«Ποτέ δεν ζήτησα πολλά λεφτά από τον Ολυμπιακό, ήθελα απλά να πάω κάπου που θα νιώθω καλά, που θα με υπολογίζουν και θα έχω ευκαιρίες. Η μόνη αλήθεια είναι ότι δεν τα βρήκαν οι δύο ομάδες. Εγώ δεν μπήκα καν σε συζητήσεις. Πρώτος μου στόχος ήταν να πάρω μεταγραφή σε μεγαλύτερη ομάδα, αλλά είχα πει στους διοικούντες του Αστέρα ότι, αν δεν έρθει μία πρόσφορα ικανοποιητική για το σύλλογο, εγώ δεν θα πίεζα καταστάσεις. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλη ομάδα, αν και δεν ήθελα αποκλειστικά να πάω σε αυτόν. Θα πήγαινα σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλη ελληνική ομάδα».

Εκτός από την Καϊζερσλάουτερν, όντως υπήρχαν προτάσεις από άλλες γερμανικές ομάδες;

«Η Νυρεμβέργη έκανε πρώτη προσφορά, αλλά δεν τα βρήκε με τον Αστέρα, μετά προέκυψε η Βόλφσμπουργκ, και μάλιστα μου πρόσφερε περίπου 100.000 ευρώ παραπάνω από την Καϊζερσλάουτερν. Αυτές οι δύο ομάδες έδιναν και τα ίδια χρήματα στην ομάδα μου, αλλά εγώ προτίμησα τη Καϊζερσλάουτερν, θεωρώντας ότι στη Βόλφσμπουργκ δεν θα έπαιρνα πολλές ευκαιρίες».

Η πόρτα της Μπουντεσλίγκα άνοιξε μέσω των εμφανίσεών σου με τον Αστέρα ή με την Εθνική;

«Όταν υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο, το πρώτο πράγμα που μου είπε ο τεχνικός διευθυντής Στέφαν Κουντς είναι ότι με τσέκαραν σε πολλά παιχνίδια της Εθνικής Ελλάδας».

 Και μιας και αναφερθήκαμε σε σκάουτινγκ, τελικά ποιος σε ανακάλυψε και πήρες μεταγραφή στον Αστέρα;
«Εχουν ακουστεί πολλά για αυτό το θέμα. Αυτό που ξέρω είναι ότι με παρακολουθούσε αρκετό καιρό ο σκάουτερ Χρήστος Τσιρίκας, ενώ πολλές φορές το τελευταίο διάστημα πριν γίνει η μεταγραφή με είχε δει και ο συνεργάτης του Βαγγέλη Βλάχου, ο Νίκος Κοτσοβός».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top