Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί σηκώνει την «παντιέρα» της...
επανάστασης...
«ΦΙΛΑΚΙΑ, σας αγαπώ!» Με αυτή τη φράση έκλεισε την ομιλία τής Τρίτης ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος. Επαγγελματίας συνδικαλιστής εδώ και πολλά χρόνια, ο κ. Λυμπερόπουλος είναι το πρόσωπο των ημερών. Αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ και ιθύνων νους των απεργιακών κινητοποιήσεων, ξεσήκωσε τους
ταξιτζήδες της χώρας μιλώντας από το μπαλκόνι της οδού Μάρνη,όπου και βρίσκονται τα γραφεία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Από τον «εξώστη» της Μάρνη οκ. Λυμπερόπουλος προειδοποιούσε τα ΜΜΕ «και όποιον άλλον αντισταθεί» - να μη σταθούν εμπόδιο στις κινητοποιήσεις τους, «αλλιώς θα πάμε από εκεί,όπως έκανε ο κόσμος το ΄65 που έκαψε “Τα Νέα” του Λαμπράκη» και εξήγγειλε «επίσκεψη» των ταξιτζήδων στην πρωθυπουργική κατοικία στο Καστρί. «Δεν θα βγει καμία άδεια μέχρι να πέσει αυτή η κυβέρνηση!» είπε από το μπαλκόνι του ΣΑΤΑ, διαβεβαιώνοντας ότι «τα σχέδια του κ. Ραγκούση να γίνει καρτέλ αυτός ο κλάδος δεν θα περάσουν,θα τον πάρουμε μαζί στην άβυσσο!».
«Ας βάλουν όσους εισαγγελείς θέλουνε να μας πάρουν τα αυτοκίνητα. Δεν θα προλάβουνε, θα πυρποληθούμε μέσα στα αυτοκίνητα» σχολίασε ο κ. Λυμπερόπουλος, απαντώντας στην εντολή της εισαγγελέως Πρωτοδικών Αθηνών κυρίας Ελένης Ράικου περί άμεσου σχηματισμού δικογραφιών για τους παρανομούντες απεργούς. «Τρομοκρατήσαμε τον τρομοκράτη Ραγκούση» έλεγε νωρίτερα, διότι «μας πυροβόλησε με αυτό τον τρόπο και μας αφαίρεσε το δικαίωμα στη ζωή και στην εργασία». «Μας τιμωρεί και μας εκτελεί» επέμενε ο μεσσήνιος συνδικαλιστής. Αλλοτε ντυμένος με κοστούμι, «γλειμμένο» μαλλί και μαύρα γυαλιά, και άλλοτε σπορ με καπελάκι και κοντομάνικο πουκάμισο, όπως την Τετάρτη στο υπουργείο Υποδομών, ο κ. Λυμπερόπουλος καλούσε από τα διόδια της Ελευσίνας τους συναδέλφους του να « συνεχίσουμε μέχρι να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως το 1987 τον Αρκουδέα». Ο γαλάζιος συνδικαλιστής θεωρεί ότι όλη η κοινωνία, τα κόμματα και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ συμπαρίστανται και συμφωνούν με τους αυτοκινητιστές, άποψη ευρέως αμφισβητούμενη.
«Ο αγώνας τώρα αρχίζει. Τα συναισθήματά μας είναι υψηλά.Κανένας στρατός στην ιστορία μη συντεταγμένος δεν έχει νικήσει.Αν είμαστε πειθαρχημένοι,δεν θα περάσει τίποτα» έλεγε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ έξω από το υπουργείο Υποδομών, λίγο προτού ξεσπάσουν βίαια επεισόδια.
Ως πρόεδρος των αυτοκινητιστών, ο κ. Λυμπερόπουλος μετρά επιτυχίες και από τους προηγούμενους υπουργούς Μεταφορών. Από τον κ. Δ. Ρέππα πήρε ένα προεδρικό διάταγμα που κρατάει κλειστή την έκδοση νέων αδειών ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από τον κ. Ευρ. Στυλιανίδη απέσπασε μια αύξηση κομίστρου-μαμούθ, η οποία εκτόξευσε τελικώς την τιμή τού ταξί κάνοντάς το λιγότερο ελκυστικό και γεμίζοντας τις πιάτσες με άδεια ταξί. Από τον κ. Κ. Χατζηδάκη κέρδισε την πιλοτική είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας, μέτρο προσωρινό που τελικώς παγιώθηκε!
Προ του ανασχηματισμού, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο κ. Λυμπερόπουλος έδινε τον δικό του ορισμό της «απελευθέρωσης»: «Να είσαι ιδιοκτήτης και να μην είσαι επαγγελματίας. Απλώς να το νοικιάζεις.Αυτό το δικαίωμα δεν υπήρχε στη χώρα μας.Επρεπε να δοθεί. Το ποσοστό ιδιοκτησίας που ήταν ως δύο άδειες. Κάποιος έχει χρήματα, να μπορεί να επενδύσει. Να πάρει χρήματα και μάλιστα υπό προϋποθέσεις μέχρι τα πέντε ταξί. Αυτές είναι αλλαγέςοι οποίες πραγματικά χρειάζονται». Στις ατελείωτες καταγγελίες για κακή εξυπηρέτηση και «πείραγμα» του ταξιμέτρου, έχει απαντήσει: «Μη θέλουμε να κάνουμε “άγια” την κοινωνία γιατί ένας ταξιτζής- και κακώς - έκανε παράβαση του επιπέδου να πάρει δύο ευρώ παραπάνω».
επανάστασης...
«ΦΙΛΑΚΙΑ, σας αγαπώ!» Με αυτή τη φράση έκλεισε την ομιλία τής Τρίτης ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος. Επαγγελματίας συνδικαλιστής εδώ και πολλά χρόνια, ο κ. Λυμπερόπουλος είναι το πρόσωπο των ημερών. Αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ και ιθύνων νους των απεργιακών κινητοποιήσεων, ξεσήκωσε τους
ταξιτζήδες της χώρας μιλώντας από το μπαλκόνι της οδού Μάρνη,όπου και βρίσκονται τα γραφεία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Από τον «εξώστη» της Μάρνη οκ. Λυμπερόπουλος προειδοποιούσε τα ΜΜΕ «και όποιον άλλον αντισταθεί» - να μη σταθούν εμπόδιο στις κινητοποιήσεις τους, «αλλιώς θα πάμε από εκεί,όπως έκανε ο κόσμος το ΄65 που έκαψε “Τα Νέα” του Λαμπράκη» και εξήγγειλε «επίσκεψη» των ταξιτζήδων στην πρωθυπουργική κατοικία στο Καστρί. «Δεν θα βγει καμία άδεια μέχρι να πέσει αυτή η κυβέρνηση!» είπε από το μπαλκόνι του ΣΑΤΑ, διαβεβαιώνοντας ότι «τα σχέδια του κ. Ραγκούση να γίνει καρτέλ αυτός ο κλάδος δεν θα περάσουν,θα τον πάρουμε μαζί στην άβυσσο!».
«Ας βάλουν όσους εισαγγελείς θέλουνε να μας πάρουν τα αυτοκίνητα. Δεν θα προλάβουνε, θα πυρποληθούμε μέσα στα αυτοκίνητα» σχολίασε ο κ. Λυμπερόπουλος, απαντώντας στην εντολή της εισαγγελέως Πρωτοδικών Αθηνών κυρίας Ελένης Ράικου περί άμεσου σχηματισμού δικογραφιών για τους παρανομούντες απεργούς. «Τρομοκρατήσαμε τον τρομοκράτη Ραγκούση» έλεγε νωρίτερα, διότι «μας πυροβόλησε με αυτό τον τρόπο και μας αφαίρεσε το δικαίωμα στη ζωή και στην εργασία». «Μας τιμωρεί και μας εκτελεί» επέμενε ο μεσσήνιος συνδικαλιστής. Αλλοτε ντυμένος με κοστούμι, «γλειμμένο» μαλλί και μαύρα γυαλιά, και άλλοτε σπορ με καπελάκι και κοντομάνικο πουκάμισο, όπως την Τετάρτη στο υπουργείο Υποδομών, ο κ. Λυμπερόπουλος καλούσε από τα διόδια της Ελευσίνας τους συναδέλφους του να « συνεχίσουμε μέχρι να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως το 1987 τον Αρκουδέα». Ο γαλάζιος συνδικαλιστής θεωρεί ότι όλη η κοινωνία, τα κόμματα και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ συμπαρίστανται και συμφωνούν με τους αυτοκινητιστές, άποψη ευρέως αμφισβητούμενη.
«Ο αγώνας τώρα αρχίζει. Τα συναισθήματά μας είναι υψηλά.Κανένας στρατός στην ιστορία μη συντεταγμένος δεν έχει νικήσει.Αν είμαστε πειθαρχημένοι,δεν θα περάσει τίποτα» έλεγε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ έξω από το υπουργείο Υποδομών, λίγο προτού ξεσπάσουν βίαια επεισόδια.
Ως πρόεδρος των αυτοκινητιστών, ο κ. Λυμπερόπουλος μετρά επιτυχίες και από τους προηγούμενους υπουργούς Μεταφορών. Από τον κ. Δ. Ρέππα πήρε ένα προεδρικό διάταγμα που κρατάει κλειστή την έκδοση νέων αδειών ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από τον κ. Ευρ. Στυλιανίδη απέσπασε μια αύξηση κομίστρου-μαμούθ, η οποία εκτόξευσε τελικώς την τιμή τού ταξί κάνοντάς το λιγότερο ελκυστικό και γεμίζοντας τις πιάτσες με άδεια ταξί. Από τον κ. Κ. Χατζηδάκη κέρδισε την πιλοτική είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας, μέτρο προσωρινό που τελικώς παγιώθηκε!
Προ του ανασχηματισμού, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο κ. Λυμπερόπουλος έδινε τον δικό του ορισμό της «απελευθέρωσης»: «Να είσαι ιδιοκτήτης και να μην είσαι επαγγελματίας. Απλώς να το νοικιάζεις.Αυτό το δικαίωμα δεν υπήρχε στη χώρα μας.Επρεπε να δοθεί. Το ποσοστό ιδιοκτησίας που ήταν ως δύο άδειες. Κάποιος έχει χρήματα, να μπορεί να επενδύσει. Να πάρει χρήματα και μάλιστα υπό προϋποθέσεις μέχρι τα πέντε ταξί. Αυτές είναι αλλαγέςοι οποίες πραγματικά χρειάζονται». Στις ατελείωτες καταγγελίες για κακή εξυπηρέτηση και «πείραγμα» του ταξιμέτρου, έχει απαντήσει: «Μη θέλουμε να κάνουμε “άγια” την κοινωνία γιατί ένας ταξιτζής- και κακώς - έκανε παράβαση του επιπέδου να πάρει δύο ευρώ παραπάνω».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!