Facebook Places ή Foursquare; Αποτελεί ένα ερώτημα πολλών χρηστών από τη στιγμή που το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο μπήκε στο χώρο του check-in.
Είναι γνωστό ότι το Facebook έχει περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες, από τους οποίους ένα μικρό ποσοστό χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τοποθεσίας της εταιρείας. Από την άλλη, το Foursquare συνεχίζει την ανάπτυξη του, καθώς παρά την εμφάνιση του Facebook Places οι χρήστες του έχουν διπλασιαστεί.
Σήμερα, ωστόσο, έχουμε επιτέλους μια εικόνα για τη χρήση του check-in στο Facebook και στο Foursquare. Χάρη σε στοιχεία που δημοσίευσε το Wildfire Interactive, μάθαμε τις top 10 τοποθεσίες με τα περισσότερα check-ins, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως μέτρο σύγκρισης μεταξύ των δύο κοινωνικών δικτύων.
Τουριστικά μέρη, διεθνή αεροδρόμια, η Disneyland, αλλά και η Times Square κυριαρχούν. Αλλά αλήθεια, ποια υπηρεσία check-in προτιμούν οι χρήστες σε αυτούς τους παγκοσμίου φήμης προορισμούς; Επιλέξαμε μερικούς από αυτούς τους προορισμούς για την σύγκριση μας.
Σύμφωνα με το Wildfire πρώτο στη λίστα είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο με 219.000 και 214.000 check-ins στο Facebook Places και στο Foursquare αντίστοιχα.
Στην Times Square της Νέας Υόρκης, στην «πατρίδα Foursquare έχουν καταγραφεί 51.000 check-ins ενώ στο Facebook 131.000 περίπου.
Στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο έχουν γίνει 211.000 check-ins στο Facebook Places ενώ στο Foursquare οι καταχωρήσεις είναι αρκετά περισσότερες και φτάνουν τις 258.000.
Στο Palo Alto, το μέρος όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία του Facebook, έχουν γίνει 114.000 check-in στο Facebook Places και μόνο 5.772 check-ins στο Foursquare.
Στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης, το Westfield Shopping Mall του Λονδίνου, έχουν πραγματοποιηθεί 38.000 check-ins από το Facebook Places, αριθμός υπερτριπλάσιος από τα 11.300 του Foursquare.
Όπως μαρτυρούν οι αριθμοί, στις περισσότερες κατηγορίες το Facebook Places υπερτερεί έναντι του Foursquare αλλά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το Foursquare έχει μόλις 9,5 εκατ. χρήστες.
Τι συμπέρασμα βγάζουμε; Το Facebook Places αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά το Foursquare είναι η μοναδική υπηρεσία που μπορεί να την κοντράρει. Το θέμα είναι, πόσο θα αντέξει στην πίεση του κολοσσού των social media;
http://www.gugoo.gr/2011/06/ 06/facebook-places-%CE%B5%CE% BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE% BF%CE%BD-foursquare-%CE%BF%CE% B9-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8% CE%BC%CE%BF%CE%AF-%CE%BC%CE% B9%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B5-% CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC/
Είναι γνωστό ότι το Facebook έχει περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες, από τους οποίους ένα μικρό ποσοστό χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τοποθεσίας της εταιρείας. Από την άλλη, το Foursquare συνεχίζει την ανάπτυξη του, καθώς παρά την εμφάνιση του Facebook Places οι χρήστες του έχουν διπλασιαστεί.
Σήμερα, ωστόσο, έχουμε επιτέλους μια εικόνα για τη χρήση του check-in στο Facebook και στο Foursquare. Χάρη σε στοιχεία που δημοσίευσε το Wildfire Interactive, μάθαμε τις top 10 τοποθεσίες με τα περισσότερα check-ins, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως μέτρο σύγκρισης μεταξύ των δύο κοινωνικών δικτύων.
Τουριστικά μέρη, διεθνή αεροδρόμια, η Disneyland, αλλά και η Times Square κυριαρχούν. Αλλά αλήθεια, ποια υπηρεσία check-in προτιμούν οι χρήστες σε αυτούς τους παγκοσμίου φήμης προορισμούς; Επιλέξαμε μερικούς από αυτούς τους προορισμούς για την σύγκριση μας.
Σύμφωνα με το Wildfire πρώτο στη λίστα είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο με 219.000 και 214.000 check-ins στο Facebook Places και στο Foursquare αντίστοιχα.
Στην Times Square της Νέας Υόρκης, στην «πατρίδα Foursquare έχουν καταγραφεί 51.000 check-ins ενώ στο Facebook 131.000 περίπου.
Στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο έχουν γίνει 211.000 check-ins στο Facebook Places ενώ στο Foursquare οι καταχωρήσεις είναι αρκετά περισσότερες και φτάνουν τις 258.000.
Στο Palo Alto, το μέρος όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία του Facebook, έχουν γίνει 114.000 check-in στο Facebook Places και μόνο 5.772 check-ins στο Foursquare.
Στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης, το Westfield Shopping Mall του Λονδίνου, έχουν πραγματοποιηθεί 38.000 check-ins από το Facebook Places, αριθμός υπερτριπλάσιος από τα 11.300 του Foursquare.
Όπως μαρτυρούν οι αριθμοί, στις περισσότερες κατηγορίες το Facebook Places υπερτερεί έναντι του Foursquare αλλά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το Foursquare έχει μόλις 9,5 εκατ. χρήστες.
Τι συμπέρασμα βγάζουμε; Το Facebook Places αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, ιδίως σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά το Foursquare είναι η μοναδική υπηρεσία που μπορεί να την κοντράρει. Το θέμα είναι, πόσο θα αντέξει στην πίεση του κολοσσού των social media;
http://www.gugoo.gr/2011/06/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!