Εκείνη έχει εθισμό με...

τα εσώρουχα και κάποιοι άντρες έχουν εθισμό μαζί της! H Τζέσσικα Λόντρες δε διστάζει να φωτογραφηθεί για το αντρικό περιοδικό FHM φορώντας μόνο το θηλυκό μαγιό της ενόψει του καλοκαιριού!“Είμαι πραγματικά εθισμένη με τα εσώρουχα, άρα αυτή η φωτογράφιση είναι το στοιχείο μου”, αναφέρει όλο χάρη η 22χρονη μελαχρινή ηθοποιός και τραγουδίστρια σε συνέντευξη για τη φωτογράφηση της στο περιοδικό FHM για τον μήνα Ιούλιο.

Γεννημένη στις 8 Νοεμβρίου 1988, η Τζέσικα Λόντρες έχει ήδη κατακτήσει μια θέση ανάμεσα στις ομορφότερες γυναίκες του κόσμου, σύμφωνα με το περιοδικό «People», ενώ έγινε γνωστή από την τηλεοπτική σειρά «90210», αλλά και από την εμφάνισή της στο America’s Next Top Model.

Πολλοί μάλιστα λένε ότι μοιάζει με τη Μέγκαν Φοξ, ενώ κάποιο άλλοι λένε ότι είναι ακόμα πιο σέξυ. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα ρομαντικό κορίτσι, αφού είχε δηλώσει στο παρελθόν:

“Είμαι όσο δεν πάει ρομαντική, οπότε μου αρέσουν όλες οι γιορτές τύπου Αγίου Βαλεντίνου. Οπότε, ακόμη και αν δεν έχει ο άλλος λεφτά, μου αρκεί να μου μαγειρέψει ένα δείπνο. Η να μου φέρει λουλούδια. Γενικά να έχει σχέδιο. Αυτό πάντοτε φτιάχνει μια γυναίκα. Οπότε, αρκεί να μου φέρει σοκολάτες και θα είμαστε εντάξει”.


Jessica Lowndes_ FHM cover shoot by sunshine_i

http://www.cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top