Eκστρατεία δυσφήμισης του Google ξεκίνησε το Facebook, ζητώντας ...
από εταιρία δημοσίων σχέσεων να προωθήσει στον αμερικανικό τύπο αρνητικά άρθρα για την δημοφιλή μηχανή αναζήτησης.



Η εταιρία Burson-Marsteller, μια από τις μεγαλύτερες δημοσίων σχέσεων διεθνώς, επιχείρησε να πείσει την USA Today, τη Washington Post και άλλα αμερικανικά μέσα να συστρατευτούν στον αγώνα με θέματα που θα έθιγαν με αρνητικό τρόπο την πολιτική απορρήτου της Google.


Το παραδέχτηκε το Facebook
Η εκρηκτική αποκάλυψη που αναμένεται να πλήξει σοβαρά τις σχέσεις ανάμεσα στους δύο «τεχνολογικούς γίγαντες» και μεγάλους αντιπάλους,  ήρθε στο φως μέσω κάποιων mail που διέρρευσαν. Λίγο αργότερα, το Facebook παραδέχτηκε ότι είχε προσλάβει την συγκεκριμένη εταιρία δημοσίων σχέσεων.


Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος της Burson-Marsteller Πολ Κορντάσκο, επιβεβαίωσε στον Guardian ότι το είδος της εργασίας για την οποία κλήθηκε από το Facebook τάσσεται κατά της πολιτικής της εταιρίας στην οποία εργάζεται και δεν θα έπρεπε να είχε γίνει δεκτή. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τώρα η Burson-Marsteller δεν συνεργάζεται με το σάιτ κοινωνικής δικτύωσης.


Η αποκάλυψη
Στόχος του Facebook ήταν το εργαλείο Social Circle της Google. Όταν η Burston-Marsteller προσφέρθηκε να βοηθήσει στη σύνταξη άρθρου για τον Chris Soghoian- γνωστό μπλόγκερ για θέματα ασφάλειας του διαδικτύου-ο μπλόγκερ απάντησε επιθετικά, αμφισβητώντας την άποψή της ότι το Social Circle είναι απειλή για το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων.



Μάλιστα, απαίτησε να μάθει ποιός ή ποιοί είναι οι πελάτες τους και στη συνέχεια δημοσίευσε τα mail που έστειλε στην εταιρία καθώς και τις απαντήσεις της.

24ωρο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top