Το Leoforos.gr παρουσιάζει τα ποδοσφαιρικά «θέλω» του Ζεσουάλδο Φερέιρα για να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό.


Από την Τετάρτη το βράδυ και μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ, που σήμανε την εξασφάλιση της 2ης θέσης που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, έχει ξεκινήσει ο προγραμματισμός του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Το πρώτο θέμα φυσικά που πρέπει να επιλυθεί είναι αυτό του προπονητή, με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα να επιθυμεί να παραμείνει στον πάγκο του “τριφυλλιού” και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Αλλά...


Αυτό το «αλλά» μάλιστα, στην περίπτωση του Πορτογάλου είναι μεγάλο και το Leoforos.gr παρουσιάζει το «θέλω» του, για να συνεχίσει να βρίσκεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού, βάσει των όσων έλεγε στους συνεργάτες του. Η βασική του επιθυμία δεν είναι κάποια άλλη από την ύπαρξη μίας διοίκησης που να τον στηρίζει... «Θέλω να μείνω. Δέθηκα με τον σύλλογο παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε. Είναι μια πρόκληση για εμένα να οδηγήσω τον Παναθηναϊκό ξανά στο πρωτάθλημα αλλά πρέπει να υπάρχουν στέρεες βάσεις. Από το εξάμηνο μου αυτό στην ομάδα πιστεύω ότι δεν χρειάζονται σαρωτικές αλλαγές στο έμψυχο υλικό. Δεν θες νέα ομάδα αλλά νέο κλαμπ», έλεγε χαρακτηριστικά.


Μάλιστα έφερνε ως παραδείγματα την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αλλά και την Πόρτο: «Με φιλοσοφία, διοίκηση σταθερή, ενότητα. Τα παραδείγματα είναι η Γιουνά και η Πόρτο. Δείτε τι κάνουν. Πουλάνε παίκτες, αγοράζουν αλλά πάντα είναι στην κορυφή. Όποιος και αν φύγει, όποιος και αν έρθει. Γιατί γίνεται αυτό; Γιατί έχουν μια συγκεκριμένη φιλοσοφία. Μόνο έτσι μπορείς να πετύχεις. Αν αυτά τα πράγματα δεν μπορέσουν να γίνουν στον Παναθηναϊκό και εγώ από την πλευρά μου δεν θα μπορώ να βοηθήσω. Θα είναι άρρωστη κατάσταση. Δεν μπορεί να φταίει για όλα ο προπονητής. Είμαι 35 χρόνια σε αυτή την δουλειά. Αν είναι έτσι τα πράγματα και του χρόνου, να μείνω και να κάνω τι; Να χάσουμε ένα ματς στην αρχή και μετά να με διώξουν; Δεν είμαι τέτοιος προπονητής. Εγώ δεν είναι αναλώσιμος»!

Αν όλα αυτά δεν υπάρξουν, τότε οι “πράσινοι” θα κινηθούν για τις εναλλακτικές λύσεις που έχουν ήδη στη... λίστα τους, με τον Γιώργο Δώνη να είναι stand by...


www.leoforos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top