Θυμάστε τον Εξορκιστή; Εκείνες τις ανατριχιαστικές σκηνές οι οποίες προκάλεσαν διάφορες αντιδράσεις στα πλήθη; Ενώ μερικοί διασκέδασαν με τα έντονα εφέ και το θεώρησαν ως ψυχαγωγία, πολλοί βίωσαν μια άβολη συμπλοκή με κάποιες ενέργειες που ενώ θα ήθελαν να αποδώσουν στην ενεργοποίηση της φαντασίας που προκαλούν οι ταινίες του Hollywood, δε μπορούσαν.
Πράγματι, υπάρχει αφθονία αποδείξεων που καταδεικνύουν ότι το κακό εκδηλώνεται στην γη μέσω των ανθρώπων, των ζώων ή και της ίδιας της φύσης. Είτε διαμέσου ενός κακοποιού πνεύματος που έχει παγιδευτεί στο σώμα ενός παράφρονα ανθρώπου (και εξορκίζεται συνήθως με τη δύναμη του Ιησού) είτε μέσω ενός άκαρδου και άσκοπου φόνου και των...
ασταμάτητων κακουργημάτων σε όλη την υφήλιο, ο Σατανάς δείχνει το πρόσωπο του, λένε κάποιοι. Και αυτές δεν είναι οι μόνες μεγάλες παρεκτροπές που συνιστούν το Κακό.
Ένας ολοένα και αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων δηλώνει ότι έχει βιώσει μια δαιμονική κυριαρχία που εκδηλώνεται επιδέξια με τη μορφή διαφόρων φυσικών, πνευματικών και συναισθηματικών συμπτωμάτων ή συνθηκών. Για αυτούς, φράσεις όπως 'Ο Διάβολος με έβαλε να το κάνω', 'Παλεύει με τους δαίμονες του' ή 'Τι σε έπιασε να το κάνεις αυτό;' είναι κάτι παραπάνω από απλά αποφθέγματα. Αυτοί οι άνθρωποι είναι σίγουροι ότι επηρεάζονται από δαίμονες και πολλοί αφού έχουν καταφύγει πρώτα σε διάφορες συμβατικές μεθόδους απευθύνονται στην Δρ. Shakuntala Modi M.D. για 'ψυχική απελευθέρωση'.
Η Modi, μια καταξιωμένη ψυχίατρος που εργάζεται στο Wheeling W.V., παρατηρεί ότι ενώ φαινομενικά η ψυχική απελευθέρωση εντάσσεται στις new-age θεωρίες, έχει μια σημαντική ιστορία. Η παλαιότερη απόδειξη για την αναγκαιότητα της επικοινωνίας με πνεύματα ήταν έργο των πρωτόγονων γιατρών ή σαμάνων, όπως δηλώνει. Αργότερα εμφανίστηκαν οι γιατροί οι οποίοι χρησιμοποιούσαν προσευχές, βότανα, αφεψήματα και μουσική για να πετύχουν την απαραίτητη πνευματική εγρήγορση ώστε η ψυχή να μπορεί να αποκρούει τα κακά πνεύματα. Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι πίστευαν ότι η μανία ήταν σημάδι κατάληψης από κακοποιά πνεύματα, κάτι που αναπαριστούσε τη 'λατρεία των νεκρών'. (Αντιθέτως, έχει ενδιαφέρον η πεποίθηση των Αράβων ότι οι παράφρονες στέλνονται από τον Θεό για να πουν την αλήθεια και λατρεύονταν ως άγιοι.)
Σύμφωνα με τη Modi, η ιστορία της ψυχιατρικής επιχειρεί μια ανίχνευση προς το παρελθόν. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά, 'στο πέρασμα των χρόνων οι ψυχίατροι έχουν οδηγηθεί σε αμέτρητα τυφλά αδιέξοδα, ψάχνοντας για εναλλακτικές και πιο επιστημονικές απαντήσεις στο θέμα της πνευματικής πάθησης από αυτές που υποστήριζαν οι αρχαίοι. Στις μέρες μας, η κοινότητα της πνευματικής θεραπείας διαγράφει ολόκληρους κύκλους γύρω από την κατανόηση των προγενέστερων τους όπως ο Πλάτωνας, ο οποίος περιέγραφε την παράνοια ως μια ένδειξη ότι η ψυχή που είναι φορτωμένη με επιθυμίες χάνει την νοητική της ικανότητα, κάτι που οδηγεί τους ανθρώπους στο να ενεργούν ενάντια στη λογική φύση τους.'
Η ιστορία της Δρ. Modi ξεκίνησε από την κεντρική Ινδία. Όταν ήταν παιδί έχασε τον πατέρα της και ανατράφηκε από ένα θείο της μαζί με τα αδέρφια και τα ξαδέρφια της. Από τότε που θυμάται τον εαυτό της, ήθελε να γίνει γιατρός. Όταν τα οικονομικά της οικογένειας ήταν σε τέτοια κατάσταση που μόνο εκείνη ή ο αδερφός της μπορούσαν να σπουδάσουν ιατρική, ο αδερφός της θυσίασε τις φιλοδοξίες του ώστε εκείνη να μπορέσει να ικανοποιήσει τις δικές της, μια καταπληκτική πράξη εάν λάβουμε υπόψη μας την φυλετική προκατάληψη της χώρας.
Η Modi έγινε μαιευτήρας/γυναικολόγος και παντρεύτηκε έναν χειρούργο. Ο γιος τους, ο Raju, γεννήθηκε στην Ινδία. Όταν μετακόμισαν στην Αμερική, η Modi συνειδητοποίησε ότι χωρίς την επιταγή για ολοένα και μεγαλύτερη οικογένεια που είναι ένας βασικός στόχος στην ινδική κοινωνία, τόσο εκείνη όσο και ο σύζυγος της θα μπορούσαν να κάνουν μια επαγγελματική αλλαγή. Όπως είπε 'Με ενδιέφερε η ψυχιατρική και σκέφθηκα ότι θα ήταν ένας τρόπος ώστε να είμαι μια εργαζόμενη μητέρα'. Αφού πήρε το πτυχίο της, έκανε την εξάσκηση της στην παραδοσιακή ψυχιατρική προσθέτοντας και την υπνοθεραπεία, απέκτησε μια εξαιρετική φήμη ανάμεσα στους συναδέλφους της και κέρδισε κάποια προνόμια ώστε να λάβει μια εργασιακή θέση σε κάποιο νοσοκομείο.
Εδώ και ένδεκα χρόνια η ειδίκευση της γνώρισε μια εξαιρετική ανάπτυξη. Μυήθηκε στις τεχνικές της αναδρομής σε προηγούμενες ζωές όταν μία ασθενής της που υπέφερε από κλειστοφοβία ξαφνικά ανέτρεξε σε μια προηγούμενη ζωή στην οποία θάφτηκε ζωντανή. Μετά από αυτή την συνεδρία η ασθενής θεραπεύτηκε από αυτή τη μακροχρόνια και δυσμενή κατάσταση. Αυτά τα αποτελέσματα είναι που κάνουν την Δρ Modi να αναζητεί αυτό που άλλοι ονομάζουν ως ΄Έργο Θεού΄ και τα οποία συνθέτουν τις εμπειρικές μελέτες που παρουσιάζει στο δημοφιλές βιβλίο της 'Αξιοσημείωτες Θεραπείες'. Πλήρες από τέτοια περιστατικά, το βιβλίο περιγράφει τις ιστορίες πολλών ασθενών οι οποίοι περιέγραφαν παρόμοια φαινόμενα. Όπως εκείνη αναφέρει 'Τα αποτελέσματα μιλούν για εκείνους. Οι άνθρωποι πηγαίνουν καλύτερα, τα συμπτώματα τους ελαττώνονται και αυτοί μπορούν να επιστρέψουν στην φυσιολογική τους ζωή'. Σύμφωνα με τη Modi, η θεραπεία είναι άμεση και θεαματική ενώ οι ασθενείς αναφέρουν ότι νιώθουν περισσότερο ζωντανοί και ενεργητικοί απ' ό,τι πριν ή πιο ανάλαφροι και ανακουφισμένοι σα να έφυγε ένα μεγάλο βάρος από πάνω τους. Άλλοι πάλι αναφέρουν ότι αναπνέουν πιο εύκολα και ότι οι κοινωνικές τους σχέσεις έχουν βελτιωθεί.
Η Δρ Modi τονίζει ότι ο υπνωτισμός δεν είναι μια θεαματική και καθηλωτική διαδικασία, όπως συνηθίζεται να πιστεύεται. Είναι περισσότερο μια 'παράλληλη εγρήγορση' η οποία επιτυγχάνεται όταν εστιάζουμε την προσοχή μας σε βάθος και 'γλιστράμε' στην φαντασία μας ή όταν απορροφόμαστε τόσο σε μια συζήτηση που αποσυντονιζόμαστε από τους γύρω μας. Αναφέρει επίσης ότι 'Το υποσυνείδητο διατηρεί τις αναμνήσεις της ψυχής για κάθε ζωή που έχουμε περάσει. Οτιδήποτε έχουμε ποτέ αγγίξει, αισθανθεί, μυρίσει, νιώσει, βιώσει και πράξει, αποτυπώνεται σε αυτό όχι μόνο από την τωρινή μας ζωή αλλά και από όλες τις προηγούμενες, από το διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στις ενσαρκώσεις καθώς και από την στιγμή της δημιουργίας της ψυχής μας και της δημιουργίας του Σύμπαντος.'
Ενώ λοιπόν το υποσυνείδητο μπορεί να επαναφέρει αυτές τις μνήμες, η Modi νιώθει ότι είναι ζωτικής σημασίας να συμπεριληφθεί επίσης και η αξία του συνειδητού μέρους του εγκεφάλου. Εσκεμμένα αποφεύγει να χρησιμοποιήσει τις κλασσικές τεχνικές χαλάρωσης που συνδέονται με τον υπνωτισμό (όπως το ανάποδο μέτρημα ή προτροπές για να νιώσει ο ασθενής νύστα). Όπως τονίζει χαρακτηριστικά 'Η μάθηση είναι συνειδητή διαδικασία και πρέπει να έχουμε επίγνωση του τι συμβαίνει και όχι να σπρώξουμε τις μνήμες μας πίσω στο υποσυνείδητο.'
Όσον αφορά τους ασθενείς της που υποβάλλονται σε ύπνωση, επισημαίνει ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν ισχυρά όρια γύρω από το ενεργειακό τους πεδίο ή την αύρα τους, σα να φορούνε πανοπλία. Αυτά τα όρια αποτρέπουν τα πνεύματα από το να μπουν μέσα τους. Άλλοι άνθρωποι έχουν πιο αδύναμα, πορώδη και ασαφή όρια τα οποία επιτρέπουν πιο εύκολα στα πνεύματα να διαπεράσουν τις ασπίδες τους και να μπουν στο σώμα τους. Η εναλλαγή των σωματικών και συναισθηματικών καταστάσεων μπορούν να κάνουν κάποιον πιο επιρρεπή στο να καταληφθεί από ένα πνεύμα. Η Δρ Modi αναφέρει, 'είμαστε πιο επιρρεπείς όταν είμαστε άρρωστοι, τραυματισμένοι, ασυνείδητοι, γαλήνιοι ή αναισθητοποιημένοι. Όταν παίζουμε παιχνίδια επικλήσεων, όταν χρησιμοποιούμε τον πίνακα Ouija, όταν επιδιδόμαστε στην αυτόματη γραφή ή όταν κάνουμε channeling μπορούμε επίσης να προσκαλέσουμε ανεπιθύμητους 'επισκέπτες'.'
Είναι κάτι τρομακτικό, σα να μην είχαμε ήδη να αντιμετωπίσουμε πολλά πράγματα από την γέννηση μας καθώς και τραύματα από την τωρινή μας ζωή. Η Δρ Modi αναφέρει ότι οι ψυχές μας μπορούν να κατακερματιστούν, αφήνοντας πίσω ένα πυρήνα που στερείται των υπόλοιπων τμημάτων του, τα οποία αποβάλλονται από τα τραύματα της τωρινής μας ζωής ή και προηγούμενων ζωών καθώς και για να βοηθήσουν ή να μείνουν με ένα νεκρό πρόσωπο που αγαπούσαμε. Είναι επίσης πιθανό να καταλαμβανόμαστε από πνεύματα τα οποία είναι προσκολλημένα στα εγκόσμια ή από δαιμονικές οντότητες που μπορούν να μας εμφυτεύσουν ψευδείς μνήμες προηγούμενων ζωών μας. Ακόμη χειρότερα, κάποιοι ασθενείς υποστηρίζουν ότι μας εμφυτεύουν αυτόματους μηχανισμούς που ενεργούν με ουράνια καθοδήγηση και μας επηρεάζουν αρνητικά. Κάτι τέτοιο συνέβαινε στην περίπτωση μίας ασθενούς της Δρ Modi, της Josephine, που έπασχε από σοβαρής μορφής βουλιμία. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της, σκοτεινά πλάσματα πρόβαλλαν στο μυαλό της εικόνες από διάφορα φαγητά μέσω μηχανισμών που είχαν εμφυτεύσει στο μυαλό της και τα οποία την έκαναν να σκεφτεί αυτά τα φαγητά και στην συνέχεια να τα καταναλώσει έως ότου κάνει εμετό.
Άλλοι ασθενείς περιέγραψαν μηχανισμούς που έσπρωχναν, τραβούσαν ή ασκούσαν πίεση σε διάφορα όργανα ή στους ιστούς του σώματος τους. Υποστήριζαν ότι αυτοί οι μηχανισμοί προσαρμόζονταν κατάλληλα ώστε να επιτύχουν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, όπως να εκτοπίσουν κάποια άρθρωση από την θέση της, να ασκήσουν πίεση σε κάποιο νεύρο ή να συμπιέσουν δύο οστά τόσο σφιχτά ώστε αυτά να τριφτούν και να γδαρθούν. Άλλα τεχνάσματα πάλι, υποτίθεται ότι λειτουργούν όπως μια μηχανή εκπομπής κυμάτων ή απορροφητές μαύρης ενέργειας και τα οποία εκτός του ότι προκαλούν μεγάλο πόνο, ωθούν τον ασθενή σε ένα στάδιο χρόνιας κόπωσης.
Παρόλο που οι δαίμονες είναι ενσυνείδητοι και διαβολικοί, η Modi συνηγορεί υπέρ της εξάσκησης της απελευθέρωσης με συμπόνια. Όπως δηλώνει 'Στην πραγματικότητα αντιμετωπίζω την οντότητα ως ένα δεύτερο ασθενή.' Σύμφωνα με αυτήν, ακόμη και το πιο σκοτεινό πνεύμα μπορεί να μεταμορφωθεί και να ελευθερωθεί στο Φως. Κάνει ένα διαχωρισμό ανάμεσα στον εξορκισμό και την απελευθέρωση, δηλώνοντας ότι 'Ο εξορκισμός είναι ένα θρησκευτικό τελετουργικό που χαρακτηρίζεται από την βίαιη εξώθηση της δαιμονικής οντότητας. Επιφέρει σύγκρουση, επώδυνο χωρισμό και εξουθενώνει σωματικά και συναισθηματικά και τον εξορκιστή και τον άνθρωπο που έχει καταληφθεί. Απευθύνεται στην ίδια την οντότητα που την εξορκίζει και την καταδικάζει. Αυτή μπορεί να αρπαχθεί από τον Σατανά και να τιμωρηθεί σκληρά, να πάει σε κάποιο άλλο σώμα ή να επιστρέψει στο άτομο από το οποίο εξορκίστηκε.' Η Modi εφιστά την προσοχή στους πιθανούς ασθενείς, ότι προτού καταφύγουν στην ψυχική απελευθέρωση, θα πρέπει να έχουν αποκλείσει την πιθανότητα βιοχημικών αιτιών και οργανικών ανωμαλιών του εγκεφάλου όπως αυτές που υποδηλώνουν καθαρά την περίπτωση της σχιζοφρένειας.
Η φωνή της είναι απαλή και ηρεμεί τους ανθρώπους που απευθύνονται σ' αυτήν για να τους βοηθήσει και να εξορκίσει τους δαίμονες. Η ινδική προφορά της Modi προσθέτει μια μελωδική απόχρωση στον ήσυχο και ευλαβή τόνο της φωνής της. Μια συνηθισμένη συνεδρία περιλαμβάνει γενικά την αναδρομή σε προηγούμενες ζωές και αποτελείται από τα ακόλουθα στάδια: τεκμηρίωση και αυτοπροσδιορισμός όπου ζητείται από τον υπνωτισμένο ασθενή να κοιτάξει στα πόδια του και να περιγράψει τι φοράει, κάτι που συντελεί στην αναγνώριση του ποιος είναι στην συγκεκριμένη ζωή που ανακαλείται, επεξεργασία του τραυματικού συμβάντος κατά την οποία η Δρ Modi καθοδηγεί τον ασθενή μέσα στο συμβάν και τον ενθαρρύνει να θυμηθεί, να ξαναζήσει και να ελευθερωθεί εντελώς από το τραυματικό συμβάν, διαδικασία του θανάτου, μετάβαση στον Παράδεισο και εμπειρίες στο φως.
Αυτές οι εμπειρίες αναφέρεται ότι συνήθως αποτελούνται από: καλωσόρισμα από φωτεινές οντότητες, 'εκτόνωση' (κατά την οποία εκτονώνονται καταπιεσμένα συναισθήματα), εξαγνισμό της ψυχής, μια ανασκόπηση της ζωής, μια ευκαιρία να αναγνώρισης άλλων ανθρώπων σύνδεσης μ' αυτούς είτε από τις προηγούμενες είτε για την τρέχουσα ζωή καθώς και η ευκαιρία συγχώρεσης των άλλων αλλά και του ίδιου του εαυτού. Η Modi αναφέρει 'Το να συγχωρείς τον εαυτό σου επειδή πλήγωσες κάποιον είναι το πιο δύσκολο βήμα στην συγχώρεση. Όταν ζητάω από τους ασθενείς να κοιτάξουν πίσω και να δουν πότε πλήγωσαν κάποιον, αναφέρουν ότι σχεδόν πάντα βλέπουν δαιμονικές οντότητες που τους μιλούν και τους ωθούν στο να κάνουν κακά πράγματα.'
Εφόσον όλα αυτά τα στάδια έχουν ολοκληρωθεί, η Modi προχωράει στην διαδικασία του εντοπισμού, της επανάκτησης και ενοποίησης των τμημάτων της ψυχής, ενοποιώντας την με την προσωπικότητα της προηγούμενης ζωής. Αναφέρει ότι οι ασθενείς της συχνά περιγράφουν τον Παράδεισο ως μια σφαίρα με δύο τομείς. Ο εξωτερικός τομέας είναι κάτι παρόμοιο με την βεράντα ενός σπιτιού όπου τα πράγματα είναι στην γήινη μορφή τους. Μετά από τον εξαγνισμό, την ανασκόπηση και την ξεκούραση η ψυχή ακολουθεί ένα μονοπάτι που οδηγεί στον εσωτερικό τομέα, στον οποίο τα πάντα είναι στην πνευματική τους μορφή. Οι ασθενείς αναφέρουν ότι εκεί μαθαίνουν, συζητούν με τους υπόλοιπους και κάνουν σχέδια για την επόμενη ενσάρκωση τους. Αυτός ο προγραμματισμός των σχεδίων αφορά την επίτευξη προσωπικών και ομαδικών στόχων.
Όταν πλέον έχει ξεκαθαριστεί η τραυματική εμπειρία της προηγούμενης ζωής ή της κατοχής από κάποια δαιμονική οντότητα, δίνεται στους ασθενείς η συμβουλή να μείνουν στο φως μέσω μιας προσευχής για προστασία που λένε δύο φορές τη μέρα. Η Modi τους συμβουλεύει να ζητούν από τους φύλακες αγγέλους τους να απομακρύνουν όλα τα εγκόσμια δεσμά, τους δαίμονες και τις άλλες οντότητες, τις σκοτεινές ασπίδες και ενέργειες, τα σκοτεινά τεχνάσματα και τις σκοτεινές συνδέσεις με το σώμα, την αύρα, την ψυχή και την ασημένια χορδή τους, από το σπίτι, τον χώρο εργασίας, το αυτοκίνητο και τα μέρη δράσης τους και στην συνέχεια να τους γεμίζουν και να τους προστατεύουν σε μια σφαίρα φωτός. Αυτοί και μόνο αυτοί έχουν το δικαίωμα να ζουν στο σώμα και στο μυαλό τους.
Ενώ η Modi νιώθει ότι έχει μια γεμάτη και καλά δομημένη, απαλλαγμένη από οντότητες, ψυχή, εντούτοις αρνείται να υποστηρίξει ότι έχει αναλάβει το ρόλο ενός θεραπευτή, επιμένοντας ότι είναι μια ερευνήτρια που απλά καταγράφει αυτά που της αναφέρουν οι ασθενείς της. Είναι προσεκτική στο να κάνει αυτό τον διαχωρισμό έτσι ώστε η δουλειά της να παρουσιάζεται αντικειμενικά και να αντέξει την αυστηρότητα της επιστημονικής αμφισβήτησης. Έως τώρα η εργασία της δεν έχει τεθεί υπό σοβαρή αμφισβήτηση και η ίδια δηλώνει ότι 'αυτοί που είναι έτοιμοι αγκαλιάζουν αυτή την προσπάθεια ενώ αυτοί που δεν είναι έτοιμοι δεν την κατανοούν'. Όπως λέει επίσης, ο σύζυγος και ο γιος της που είναι γιατροί έχουν κάποια κατανόηση.
Διατηρεί ένα διαρκές πάθος για την εργασία της αυτή και καθώς δεν διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή ξόδεψε εκατοντάδες ώρες στο να γράψει σε πλήρη ανάπτυξη το βιβλίο 'Αξιοσημείωτες Θεραπείες', όπως κάνει επίσης και με κάθε υπόθεση της. Όπως λέει 'Δεν θέλω να το εμπιστευτώ σε κανέναν άλλον για να το καταγράψει'. Παρόλο που η ίδια το ονομάζει ως το 'σημειωματάριο ενός σοβαρού συγγραφέα', γράφει ήδη ένα δεύτερο βιβλίο που αναμένεται να εκδοθεί τον επόμενο χρόνο και θα τιτλοφορείται, 'Φύση του Θεού και της Δημιουργίας' και υπόσχεται ότι θα είναι πολύ ενδιαφέρον. Η Modi επίσης εφιστά την προσοχή στο ότι το βιβλίο της δεν είναι ένα εγχειρίδιο για το πώς θα υπνωτίσει κάποιος έναν ασθενή και γι' αυτό συστήνει τον 'Σύλλογο Ερευνών Προηγούμενων Ζωών και Θεραπειών' και δίνει την διεύθυνση και το τηλέφωνο ως παραπομπή. Παρόλα αυτά, το βιβλίο της έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία, περνάει από χέρι σε χέρι και είναι ο καταλύτης για τα τηλεφωνήματα που δέχεται η Modi από όλο τον κόσμο. 'Οι άνθρωποι έρχονται και μένουν μια εβδομάδα ή και περισσότερο για μια εντατική θεραπεία', λέει χαρακτηριστικά η ίδια.
Αν και δεν έχει διεξάγει κάποια επίσημη μελέτη για τις μακροχρόνιες θεραπείες, έχει συλλέξει πίνακες που συγκρίνουν τα πρωταρχικά και τα δευτερεύοντα συναισθηματικά και σωματικά συμπτώματα των ασθενών. Ύστερα όμως από εκατοντάδες 'αξιοσημείωτες θεραπείες', η Modi κατέληξε στο συμπέρασμα ότι: "Κάθε ασθένεια είναι μια ασθένεια της ψυχής και με την βοήθεια του Θεού μπορούμε να θεραπεύσουμε τα πάντα."
ESOTERICA.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!