Η σβάστικα ξανασκαρφαλωνει στον ιστό της Ακρόπολης.
Και ο Λάκης Σάντας δεν είναι πια μαζί μας...
Ποιος θα την κατεβάσει τώρα;
Και μάλιστα αυτή τη φορά δε θα την ανεβάσουν οι Γερμανοί κατακτητές.
Θα την ανεβάσουν μόνοι τους οι Έλληνες.
Ο νεοφασισμός είναι πραγματικότητα.
Δε θα πω γραφικότητες για τα αυγά του φιδιού κλπ.
Θα πω όμως για τους ιθύνοντες της Αριστεράς που με την άκριτη υποστήριξη και την πολιτική κάλυψη οποιουδήποτε διαθέτει μελαψό δέρμα, ασχέτως αν αυτός είναι εργάτης, μικροπωλητής, παιδί των φαναριών ή εγκληματίας.
Όταν το κέντρο της Αθήνας αλλά και πολλές άλλες γειτονιές είναι υπό κατάληψη των γκέτο, τα οποία αποτελούνται κυρίως από συμμορίες αλλοδαπών, τότε η Αριστερά, ο πολιτικός χώρος της εργατικης τάξης, των ακτημόνων, των εργατουπαλλήλων, των ανέργων και γενικότερα των πολιτών που επιθυμούν και αγωνίζονται για την ισχυροποίηση της τάξης τους στην κοινωνία... στρέφεται ενάντια στην ίδια την τάξη που εκπροσωπεί.
Το πρόβλημα δεν είναι στην Εκάλη, την Πολιτεία, την Κηφισιά, το Πανόραμα Βούλας, τη Λυκόβρυση, την Άνοιξη, τη Δροσιά.
Αλλά είναι στην Κυψέλη, τα Πατήσια, το Μεταξουργείο, το Γκύζη, τη Βικτώρια, το Παγκράτι, το Νέο Κόσμο, στις γειτονιές της εργατικής τάξης δηλαδή.
Και δεν είναι συστημική υπαναχώρηση το να συνεισφέρεις πολιτικά στη λύση ενός προβλήματος που ταλανίζει τους περισσότερους Έλληνες πολίτες, βάζοντάς τα και με αναξιοπαθούντες οι οποίοι όμως κάνουν ζημιά στους υπόλοιπους Έλληνες και μετανάστες που επιβιώνουν χωρίς να εγκληματούν.
Η υποστήριξη των μεταναστών των γκέτο τελικά αφενός κάνει ζημιά στους υπόλοιπους μετανάστες και αφετέρου αποξενώνει τον αριστερό λόγο με τους Έλληνες πολίτες, καθώς αυτός καθίσταται αντιπαθής.
Μήπως όμως η στάση της Αριστεράς εχει ιδεολογική βάση;
Σαφώς, όχι!
Είναι ξεκάθαροι και ο Μαρξ και ο Λένιν.
Όπως διαβάζουμε και στο http://tsak-giorgis.blogspot.
Λένιν: "«Είναι αλήθεια ότι η αύξηση του αριθμού του κουρελιάρηδων, των ζητιάνων, των πελατών των νυχτερινών ασύλων, των τροφίμων των φυλακών και των νοσοκομείου δεν τραβάνε και τόσο την προσοχή γιατί "όλος ο κόσμος" έχει συνηθίσει στο γεγονός ότι οι μεγάλες πόλεις πρέπει να είναι παραγεμισμένες με την πιο μαύρη εξαθλίωση, τα νυχτερινά άσυλα και τα κάθε λογής καταγώγια»12.
Σε μεταγενέστερα έργα του ο Λένιν δε διστάζει να χρησιμοποιήσει σκληρή γλώσσα εναντίον του λούμπεν προλεταριάτου, φέρνοντας το σε αντιπαράθεση με τη στρατηγική της εργατικής τάξης. Τονίζει συγκεκριμένα13: «τα αλήτικα στοιχεία, που τους σύντριψε ολότελα ο καπιταλισμός, δεν μπορούν να εξυψωθούν ως την ιδέα της προλεταριακής πάλης», μιας και δεν έχουν ταξική συνείδηση. Εξάλλου «διακρίνονται πότε για οξείες συγκρούσεις και πότε για καταπληκτική αστάθεια και ανικανότητα για πάλη»14.
Σ' αυτό το σημείο Λένιν φαίνεται να υιοθετεί τη μαρξική αντίληψη ότι, περιθωριοποιημένο από τον καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής, το λούμπεν προλεταριάτο δεν είναι δυνατό να οργανωθεί μαζί με το καθαυτό προλεταριάτο, επειδή οι συνθήκες εργασίας του και διαμονής του είναι εντελώς απροσδιόριστες, εξαρτώμενες αποκλειστικά από την τύχη15."
Μαρξ: Η λέξη «λούμπεν προλεταριάτο» (γνωστό και ως υποπρολεταριάτο ή κουρελοπρολεταριάτο) προέρχεται ετυμολογικά από τη γερμανική λέξη Lumpen (κουρέλια) και δηλώνει τα άτομα που βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτης ένδειας ή έσχατης κοινωνικής εξαθλίωσης1
Ας δούμε τώρα πόσο ωραία ο Μαρξ εξηγούσε ότι οι 'λουμπέν προλετάριοι" ξεπέφτουν λόγω της άγριας επίθεσης του καπιταλισμού εναντίον σε αυτό το σημείο έσχατης εξαθλίωσης, και ας σκεφτούμε το πως πολλοί από τους μετανάστες που βλέπουμε σήμερα είναι όντως εργάτες, που πρέπει να τους στηρίξουμε, αλλά πολλοί άλλοι ΔΕΝ είναι, καθώς ως ζητιάνοι/μικροκακοποιοί, κτλ είναι "λουμπέν", και ΟΧΙ εργάτες.
"Οι άνεργες προλεταριακές μάζες επιδίδονται σε κάθε είδους δραστηριότητες (ακόμα και στη ζητιανιά ή τις κλοπές) προκειμένου να εξασφαλίσουν τα προς το ζην.
Η ζητιανιά παίρνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Οι άνθρωποι περιφέρονται στους δρόμους μεμψιμοιρώντας ή ζητούν ελεημοσύνη βγάζοντας ένα μικρό λόγο. Οι ζητιάνοι των εργατικών συνοικιών ζουν με ό,τι τους προσφέρουν οι άλλοι εργάτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις μια ολόκληρη οικογένεια «εγκαθίσταται σιωπηλά στην άκρη ενός πολυσύχναστου δρόμου», προκειμένου να συγκινήσουν τους περαστικούς9.
Κι όλα αυτά στα πλαίσια μιας κοινωνίας που χαρακτηρίζεται από τον κοινωνικό πόλεμο, τον πόλεμο όλων εναντίον όλων. Οι «οχληροί αυτοί άνθρωποι» στον αγώνα που κάνουν για την επιβίωση βρίσκουν αναπόδραστα διέξοδο στην κλεψιά, τη λεηλασία, το έγκλημα. Η περιφρόνηση προς την κοινωνική τάξη και τους αστικούς θεσμούς, που εγκαθίδρυσαν οι καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής, γεννά με τη σειρά της τον αλκοολισμό, την πορνεία και τελικά την περιθωριοποίηση. Μ' αυτό τον τρόπο ένα σημαντικό μέρος του βιομηχανικού προλεταριάτου εγγίζει τις παρυφές του λούμπεν προλεταριάτου, του κοινωνικού περιθωρίου. "
Και όπως σωστά έγραψε ο Celin στο celinathens.blogspot.com -σε απάντηση της ρητορικής ερώτησής μου "Και τελικά ποιος σπρώχνει με τη στάση του τον κόσμο στα φασισταριά και κάτω από την χρυσαυγίτικη ομπρέλα 'προστασίας'; "-
"Αλλα μη παραβλεπουμε και τις προσωπικες ευθυνες του καθενος.
Ενταξει, καποιος που εχει δεχτει επιθεση απο αλλοδαπους κακοποιους, εγω τον καταλαβαινω να πει ο,τι του κατεβει, ανθρωπος που απειληθηκε η ζωη του εχει τον σεβασμο μου ο,τι κ αν λεει.
Πολλοι ομως γερνουν προς τα ακροδεξια, ετσι, λογω οχλαγωγιας κ λογω φανατισμου.
Αυτους οχι μονο δε τους δικαιολογω, αλλα τους θεωρω και εχθρους του λαου,
αλλωστε οι φασιστες δεν ειναι παρα το δεξι χερι της αστικης καπιταλοδημοκρατιας."
Κύριοι της Αριστεράς, είστε ανακόλουθοι με την ιδεολογία σας.
Δεν είστε εκπρόσωποι του χριστιανικού ανθρωπισμού.
Ούτε της ελεημοσύνης.
Είστε εκπρόσωποι και ιδεολογικοί ταγοί των συμφερόντων της εργατικής τάξης.
Και η εργατική τάξη χτυπιέται βάναυσα από την λαίλαπα της ανασφάλειας και της εγκληματικότητας.
Και όχι, δεν είναι ελεύθερος όποιος φοβάται να γυρίσει σπίτι του.
Δεν είναι ελεύθερος όποιος δεν τολμά να βγει για τσιγάρα στο περίπτερο μόλις σουρουπώσει. Κι όταν στερείται η ελευθερία της τάξης που εκπροσωπείτε, εσείς πρώτοι πρέπει να αγωνιστείτε για να ξαναβρεί ο -Έλληνας ή ξένος- πολίτης αυτής της χώρας την ασφάλειά του.
Βάζετε σε κίνδυνο με τη στάση σας τις ζωές και των Ελλήνων και των μεταναστών.
Χάρη σ εσάς και στον πολιτικό σας αστιγματισμό, το Λα.Ο.Σ είναι πλέον δεδομένη και ισχυρή πολιτική δύναμη στην Ελλάδα με φωνή υπολογίσιμη στην ελληνική κοινωνία, και ο Μιχαλολιάκος και η Χρυσή Αυγή ήδη βρίσκονται στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας και όλο και πλησιάζουν στη Βουλή.
Ετοιμάζονται να ξανασηκώσουν τον αγκυλωτό σταυρό στον περήφανο ουρανό της Αθήνας και η αριστερά διοργανώνει διαγωνισμό μαλακίας, στον οποίο συμμετέχει μόνη της και βγαίνει φυσικά κερδισμένη.
Ο Γλέζος, ο Σάντας και οι χιλιάδες αγωνιστές προέταξαν τα στήθη τους για την υπεράσπιση της ελευθερίας του έθνους, για την υπεράσπιση της δημοκρατίας, για την καταπολέμηση του φασισμού.
Κι όσο η Αριστερά κρατάει αυτή τη στάση, τόσο θα βγάζει στην απέναντι όχθη μεγάλο αριθμό πολιτών, οι οποίοι θα βλέπουν με όλο και λιγότερη απέχθεια τα ρατσιστικά πογκρόμ των φασιστών. Και αυτή είναι μία τεράστια ιδεολογική ζημιά στη χώρα και ακόμη μεγλύτερος κίνδυνος για τους μετανάστες οι οποίοι έτσι στοχοποιούνται αδίκως για όλα τα δεινά των Ελλήνων, οι οποίοι επειδή δεν ξέρουν ή δεν τολμούν να ξεσπάσουν αλλού, ξεσπούν πάνω τους.
Ποιοι είστε εσείς ρε αλήτες που με τη στάση σας παίζετε "άμυνα με τα μάτια" στα νεο-φασιστάκια και τους επιτρέπετε να κάνουν ιδεολογικό και επικοινωνιακό πάρτυ στην ελληνική κοινωνία;
Και πόσο μάλλον όταν έχουν καταφέρει ΄πλέον να απενοχοποιήσουν την ύπαρξή τους καί να αντιμετωπίζονται από μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας ως ένας υγιής πολιτικός χώρος.
Ποιοι είστε εσείς ρε άχρηστοι που με κάνετε να νιώθω ηλίθιος όταν σας στηρίζω ή σας ψηφίζω;
Γιατί να νιώθω ότι στηρίζω κάποιον που υποστηρίζει τη στέρηση της ελευθερίας μου όταν περπατώ στο δρόμο; Κάποιον που υποστηρίζει την ανασφάλεια;
Κάποιον που στην τελική είναι προβοκάτορας της ίδιας της ιδεολογίας του και κάνει ασίστ-πάσες στο χώρο της μισαλλοδοξίας, της τρομοκρατίας, του ρατσισμού και του ναζισμού;
ΣυΡιζΑ, ΑντΑρΣυΑ και λοιπές αριστερές δυνάμεις πάρτε το αλλιώς επειγόντως!
Το ΚΚΕ ήδη αντιλήφθηκε το κακό και εναντιώνεται στο καθεστώς τρόμου που επικρατεί στην Αθήνα, χωρίς βέβαια να προφέρει κάποιες λέξεις που κάνουν "τζιζ", όπως απέλαση των κακοποιών στοιχείων και των εν γένει ζώντων από παράνομες πράξεις, για να μη χαλάσει το διεθνιστικό του προφίλ.
http://kke4ever.blogspot.com/
«Στο έλεος κυκλωμάτων, συμμοριών και μπράβων το κέντρο της Αθήνας» ΚΚΕ: Να προωθηθούν και σ’ άλλες χώρες της Ε.Ε. οι μετανάστες που το επιθυμούν
Είναι μια καλή αρχή αλλά χρειάζονται περισσότερα.Και χρειάζεται τα αριστερά κόμματα να βγουν μπροστά και με δυνατη φωνή, όπως κάνουν σε όλα τα άλλα θέματα, και να υποστηρίξουν τα συμφέροντα της εργατικής και της μικροαστικής τάξης.
Για να μην είναι το μεταναστευτικό θέμα ένα γήπεδο στο οποίο παίζει μπάλα μόνη της η μισάνθρωπη Ακροδεξιά.
Εξάλλου συνομιλώντας με πολλούς μετανάστες που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) από αυτούς συμφωνούν ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και ότι πρέπει να βρεθούν τρόποι ούτως ώστε να επανέλθει η ασφάλεια στους δρόμους και στις πλατείες. Και οι ίδιοι κινδυνεύουν και γίνονται θύματα επιθέσεων από τα γκέτο.
Γιατί λοιπόν να στηρίξουμε τους μετανάστες που γκετοποιούνται και τρομοκρατούν και να μη στηρίξουμε τους μετανάστες που ζουν όπως εμείς, δουλεύουν, πληρώνουν, πληρώνονται, σέβονται τη χώρα και δεν τρομοκρατούν τους κατοίκους της;
Διαφορετικά θα φτάσουμε να βλέπουμε το γελοίο θέαμα της παρακάτω φωτογραφίας όλο και συχνότερα.
Γιατί 70 χρόνια μετά η Σβάστικα ξανασκαρφαλώνει στον ιστό της Ακρόπολης.
Και τώρα πια η Αριστερά δεν αποτελείται από Γλέζους, Σάντες, Μπελογιάννηδες και Άρηδες αλλά από φλώρους των Βορείων Προαστίων, των ΜΚΟ και του ακτιβισμού της πλάκας.
--
http://toixo-toixo.blogspot.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!