Ρωτάει o Τοτός τη μάνα του:
- Μάνα είναι αλήθεια πως τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός ;

- Ναι χρυσό μου !
...- Μάνα είναι αλήθεια πως τα δώρα μου τα φέρνει ο Aγιος Βασίλης ;
- Ναι χρυσό μου !
...- Μάνα είναι αλήθεια πως το ψωμί μας το δίνει ο Θεούλης ;
- Ναι χρυσό μου !
- Ε τότε μάνα ... τον πατέρα τι τον θέλουμε ;



Μπαίνοντας στην κουζίνα η μαμά βλέπει τον Τοτό με μια μυγοσκοτώστρα στο χέρι και του λέει:
- "Μύγες κυνηγάς;"
- "Ναι.".
- "Σκότωσες καμία.".
...- "Αμέ δύο αρσενικές και δύο θηλυκές.".
...- "Και πως τις ξεχωρίζεις.".
- "Οι αρσενικές ήταν πάνω στο μπουκάλι της μπύρας και οι θηλυκές στο τηλέφωνο!!!".

Ήταν ένας Άγγλος, ένας Αμερικανός και ένας Έλληνας. Λέει ο Άγγλος
Εγώ είχα έναν παππού που ήταν τόσο ψηλός, που έφτανε ως τον 30 όροφο
Τι λες ρε μαλάκα, λέει ο Αμερικανός, εγώ είχα έναν παππού που όταν ύψωνε το χέρι του έπιανε τα σύννεφα.
Δε μου λες ρε μαλάκα, λέει ο Έλληνας εκεί που έψαχνε μέσα στα σύννεφα έπιανε τίποτα μαλακό;
Ναι, ναι λέει ο Αμερικανός και του απαντάει ο Έλληνας
Ε! τ` αρ@@δια του παππού μου ήταν.

http://hobbystas.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top