Επίσης, η διάθεσή τους είναι αισθητά βελτιωμένη τις Παρασκευές, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εργάσιμες ημέρες, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις αναρτήσεις που κάνουν.
Συγκεκριμένα, η ενασχόληση των χρηστών με το Facebook την Πέμπτη και την Παρασκευή είναι κατά 18% υψηλότερη από τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Buddy Media, η οποία ειδικεύεται στο μάρκετινγκ στα social media.
Οι ερευνητές της εταιρείας ανέλυσαν, σε διάστημα 14 ημερών, περισσότερες από 200 σελίδες, αναρτήσεις, σχόλια και «Likes» στο Facebook, διαπιστώνοντας ότι οι δύο τελευταίες ημέρες της εβδομάδας κάνουν τα πληκτρολόγια να… «αναστενάζουν».
Παράλληλα, μια εσωτερική έρευνα που διενήργησαν αναλυτές του Twitter, κατέδειξε ότι οι χρήστες του δημοφιλούς ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης αναρτούν τα περισσότερα tweets τις Παρασκευές.
Ο λόγος είναι αρκετά προφανής: «Οι άνθρωποι (τις Παρασκευές) έχουν στο μυαλό τους το Σαββατοκύριακο και σκέφτονται τα πάντα εκτός από την δουλειά. Το μυαλό τους είναι ‘’αλλού’’. Βρίσκεται σε μια διαδικασία μετάβασης προς το Σαββατοκύριακο», εξήγησε ο Τζερεμάια Όουγιανγκ, στέλεχος της εταιρείας ερευνών Altimeter Group, μιλώντας στο ιστολόγιο τεχνολογίας Mashable.com.
«Οι άνθρωποι αφήνουν πίσω την εβδομάδα που τελειώνει και ‘’σαλπάρουν’’ για το Σαββατοκύριακο. Ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν τι συμβαίνει γύρω τους και τι ετοιμάζουν οι φίλοι τους», υπερθεματίζει ο Ρικ Λίμπλινγκ, διευθυντής ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας Coyne PR.
Σύμφωνα με τον κ. Λίμπλινγκ, την τελευταία ημέρα της εργάσιμης εβδομάδας οι χρήστες των social media «χαζεύουν» περισσότερο στους λογαριασμούς άλλων χρηστών.
Για το λόγο αυτό, τα «κλικ» σε σελίδες και προφίλ είναι περισσότερα, ενώ η συχνότητα ανανέωσης των σχολίων είναι χαμηλότερη.
«Δεδομένου ότι η συνολική δραστηριότητα φαίνεται να είναι μικρότερη σε σύγκριση με το ‘’χαμό’’ που επικρατεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι χρήστες μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε κάθε tweet, πολύ απλά διότι υπάρχουν λιγότερες αναρτήσεις», σημείωσε ο Νταν Ζαρέλα, επιστήμονας που εργάζεται στην πλατφόρμα online μάρκετινγκ HubSpot.
Μια ματιά στα προφίλ χρηστών του Facebook είναι αρκετή για να καταλήξει κανείς στο συμπέρασμα ότι οι αναρτήσεις της Παρασκευής είναι περισσότερες και, παράλληλα, η διάθεση των χρηστών είναι σαφώς καλύτερη σε σύγκριση με το τετραήμερο που προηγήθηκε.
«Σας εύχομαι καλό Σ/Κ (…). Να περάσετε όμορφα και με χαμόγελο». «Ο ήλιος λάμπει και είναι Παρασκευή. Έχω την αίσθηση ότι η σημερινή θα είναι μια καλή μέρα», είναι δύο σχόλια που αναρτήθηκαν σήμερα το πρωί στο Facebook, ανάμεσα σε αναρίθμητα τραγούδια (εύθυμα, κατά κύριο λόγο) που «ανέβηκαν» σε προφίλ χρηστών.
Παράλληλα, στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει δημιουργηθεί σελίδα με τον τίτλο «I love Friday» («Αγαπώ την Παρασκευή»), η οποία συγκεντρώνει περισσότερα από 52.000 μέλη.
Σύμφωνα με την έρευνα της Buddy Media, οι αναρτήσεις που περιέχουν λιγότερους από 80 χαρακτήρες διαβάζονται κατά 27% περισσότερο από τα πιο μακροσκελή μηνύματα.
Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι η Παρασκευή είναι η καλύτερη μέρα για τις εταιρείες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω των social media.
Εκτιμάται ότι η ανταπόκριση των χρηστών στις αναρτήσεις που γίνονται από τις επιχειρήσεις εκτός εργάσιμων ωρών, είναι υψηλότερη κατά 20% από αυτές που γίνονται τις εργάσιμες ώρες.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Buddy Media, Μάικλ Λάζεροφ, το Σαββατοκύριακο «ενδείκνυται» για αναρτήσεις από κινηματογραφικές εταιρείες οι οποίες θέλουν να διαφημίσουν τις ταινίες τους.
Αντίθετα, η Δευτέρα είναι η χειρότερη ημέρα της εβδομάδας, λόγω του «συνωστισμού» αναρτήσεων που επικρατεί.
http://taneatouoropou.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!