Σφοδρή επίθεση στον Νικόλα Πατέρα εξαπέλυσε ο Αχιλλέας Μπέος στη συνέντευξη Τύπου χαρακτηρίζοντας υποκλοπέα... 
τον πρώην πρόεδρο του Παναθηναϊκού, ενώ προανήγγειλε μηνύσεις. Ο κ. Μπέος χαρακτηρίζει αποτέλεσμα συρραφής τα όσα ακούγονται τουλάχιστον στην πρώτη κασέτα. «Καλώ τον εισαγγελέα να κάνει άρση απορρήτου να δει μήπως έχει μιλήσει ο κ. Πατέρας με τον Δαλούκα την ημέρα του Άρης-Παναθηναϊκός», τόνισε.
«Τον απομυθοποίησα κι έφυγε σαν αποτυχημένος από το ποδόσφαιρο», πρόσθεσε.

Αναλυτικά για τον πρώην πρόεδρο του Παναθηναϊκού είπε: 


«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία επιτέλους να πω τα πράγματα με το όνομά τους. Βρίσκομαι απέναντί σας κι αντί να εκθειάζετε το έργο που έχω κάνει στον Ολυμπιακό Βόλου, ασχολούμαστε με μια πραγματικά στημένη υπόθεση, από έναν άνθρωπο που δυστυχώς για μεγάλο διάστημα ήταν προσωπικός μου φίλος. Σκοπός του ήταν να στιγματίσει εμένα προσωπικά, αφού εγώ ήμουν η αιτία να απομυθοποιεί μετά τη ρήξη που είχαμε στις 17/12 μετά το ΔΣ της Σούπερ Λίγκας. Μετά αποχώρησε μια για πάντα από το χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Αυτός είναι ο Νικόλας Πατέρας. Είχαμε επαφές πολλές φορές την ημέρα. Μου είχε εκμυστηρευτεί πως είχε καταγεγραμμένες συνομιλίες πολλών ανθρώπων, αλλά δεν πίστευα πως θα έκανε το ίδιο και για τις δικές μας συζητήσεις».

«Ουδέποτε ήμουν ρουφιάνος και δεν σκοπεύω να το κάνω στα 52 μου χρόνια. Προσωπικές μου συζητήσεις δεν πρόκειται να εκμυστηρευτώ, παρά μόνο αν είμαι υποχρεωμένος να προστατεύσω τον εαυτό μου. Αυτοί που δημιούργησαν την ιστορία, θα τους γυρίσει μπούμερανγκ. Αυτά που αναφέρονται στις κασέτες είναι προϊόντα υποκλοπής και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προανακριτικό υλικό. Δεν αποδεικνύεται διάπραξη από μέρους μου οποιουδήποτε ποινικού αδικήματος. Καλό είναι να ρωτήσετε, εσείς στα ΜΜΕ, τις νομικές σας υπηρεσίες αν αυτά που λέω ή όχι ισχύουν. Ενημερώθηκα από το ίντερνετ. Είναι συρραφή αποσπασμάτων, κατασκευασμένες στα μέτρα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα. Η φωνή που ακούγεται μέσα από το διαδίκτυο είναι δική μου. Περιέργως μιλούσα εντελώς μόνος μου κοιτώντας έναν τοίχο και μαγνητοφωνούσα τον εαυτό μου».

«Το κείμενο αυτών των κασετών αποτελεί συρραφή λέξεων και φράσεων. Μέσα από 50, 100, 200 συνομιλίες, επιλέξαμε αυτό που θέλαμε και φτιάξαμε 1, 2, 10 κασέτες. Αυτές τις κασέτες που έδωσαν, ούτε στην… Ταρζανία δεν θα λάβουν υπόψη τους. Εγώ γελάω ήδη. Πώς μπορεί ένα σοβαρό κράτος να λάβει υπόψη της παραποιημένες κασέτες; Σήμερα ο κόσμος μετά από αυτή τη συνέντευξη θα μπορέσει να διαμορφώσει τη δική του άποψη και θα καταλάβει ποιοι είναι φιλικά προσκείμενοι στον Νικόλα Πατέρα και ποιοι ουδέτεροι».

«Παραδέχτηκα πως είναι η φωνή μου. Όμως είναι συρραφή, έχουν επιλέξει κάποια αποσπάσματα και τις έχουν φτιάξει. Άρα αυτές οι κασέτες δεν είναι αξιόπιστες. Ζητάω την άρση του απορρήτου. Το λέω δημόσια. Να δει πότε μίλησα με τον κ. Δαλούκα. Μήπως μίλησε κάποιος άλλος; Με πήρε ο κ. Πατέρας. Ας ψάξουν να δουν τι είπαμε με τον κ. Πατέρα. Θα είναι γελοίο να πιστέψει και ο τελευταίος πως εγώ έχω τη δυνατότητα να ορίσω σε ένα παιχνίδι Παναθηναϊκού ή Ολυμπιακού έναν διεθνή διαιτητή. Εγώ λέω ότι γνωρίζω καμιά φορά ποιος θα είναι ο διαιτητής σε ένα ντέρμπι. Όλοι σας ξέρατε μέρες πριν το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός ότι επικρατέστερος διαιτητής είναι ο Καλόπουλος».
 

«Υποκλοπέας είναι ο Νικόλας Πατέρας. Θα αποδειχτεί από τη δικαιοσύνη, όπου θα κληθεί να λογοδοτήσει. Η δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος της. Για τον υποκλοπέα Νικόλα Πατέρα και τον αντιφατικό Αλέξη Κούγια ταιριάζει η παροιμία ‘πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι’. Η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί με τους νόμους κάθε Κούγια. Τον Κούγια θέλει να τιμωρήσει όλη η Ελλάδα. Αν είναι άνδρας, να κατονομάσει ποιοι τον πήραν τηλέφωνο να μη βγάλει στη δημοσιότητα τη συρραφή αυτή. Εγώ δεν τον πήρα και θέλω να βγει να το πει. Στην εκπομπή ‘Δίκη’ είπε άλλα, αλλά στο τέλος παραδέχτηκε ότι ακούγοντας τις κασέτες στην αρχή νόμιζε πως η δεύτερη φωνή ήταν του Νίκου Πατέρα, αλλά μετά άλλαξε γνώμη. Αφήνω σε σας να κρίνετε την αξιοπιστία του κύριου Κούγια. Μέχρι τη Δευτέρα έχω δώσει εντολή στο δικηγόρο μου να καταθέσει μήνυση τόσο στον κ. Κούγια όσο και στον κ. Πατέρα για κακουργηματικές πράξεις σε βάρος μου. Αυτή η βρωμερή υπόθεση θα φτάσει μέχρι τέλους. Να είστε σίγουροι πως δεν θα κουκουλωθεί, όπως οι κατηγορίες για τον ξυλοδαρμό του κύριου Βασσάρα. Κάποιοι έχουν φροντίσει οι καταγγελίες να παραμείνουν στα συρτάρια του ΑΤ Καμινίων». 


Υ.Γ. Ούτε μία ούτε δύο αλλά 9 φορές χαρακτήρισε τον Ν. Πατέρα ο Α. Μπέος τον πρώην φίλο του υποκλοπέα...

Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Μπέος: O Πατέρας είναι ο υποκλοπέας! http://24wro.blogspot.com/2011/03/o_6659.html#ixzz1GCs4vWUE

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top