''Οι καταναλωτές προσπαθούν να αμυνθούν στον υψηλότατο φορολογικό πληθωρισμό της χώρας μας, με αγορές μέσω Internet ή ακόμη και από γειτονικές χώρες, αφαιρώντας συνεχώς πελάτες από το ελληνικό στεγασμένο εμπόριο, συντηρώντας όμως και τον φαύλο κύκλο της υποκατανάλωσης, που οδηγεί σε ανεργία και περαιτέρω ύφεση την εθνική μας οικονομία'', σημειώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία του εορτασμού της 15ης Μαρτίου ως «Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή».
Οι εξελίξεις στην οικονομία έχουν αναδείξει τον σημαντικό βαθμό αλληλεξάρτησης μεταξύ εμπορίου και κατανάλωσης, τονίζει ο ΕΣΠ σημειώνοντας ότι την ώρα που τα λουκέτα στα καταστήματα αυξάνονται καθημερινά και οι έμποροι είναι ανήμποροι να αντιμετωπίσουν ακόμη και τα λειτουργικά έξοδά τους, που συνεχώς διογκώνονται, η υποκατανάλωση προσλαμβάνει κρίσιμες διαστάσεις και η κακή ψυχολογία που έχει δημιουργηθεί στους καταναλωτές κυριαρχεί, αφού κανείς δεν έχει διάθεση να αγοράσει, πολλές φορές, ακόμη και αγαθά πρώτης ανάγκης.
Στο πλαίσιο του αρνητικού αυτού σκηνικού, όπου έμποροι και καταναλωτές αργοπεθαίνουν, αναφέρεται ότι το πειραϊκό εμπόριο δίνει την μάχη του και αγωνίζεται να επιβιώσει, στηρίζοντας τους καταναλωτές της υπερτοπικής μας αγοράς.
Οι έμποροι του Πειραιά επιχειρούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με δράσεις όπως η «Κάρτα Προνομίων», που αντισταθμίζει την άδικη απώλεια του εισοδήματός τους, το «Parking and Shopping», η καμπάνια «Κόκκινες τιμές-Χαμηλές τιμές» και οι μεγάλες προσφορές.
Επίσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία της επετείου, συμμετέχει στις δράσεις που πραγματοποιεί η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και συγκεκριμένα:
- Στο πρόγραμμα «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ», με σκοπό την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των ανέργων καταναλωτών, στο πλαίσιο των δράσεων του «Ευρωπαϊκού Έτους κατά της φτώχειας και του Κοινωνικού Αποκλεισμού», σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης και τον ΟΑΕΔ.
- Στην πανελλαδική καμπάνια «ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΑΝΤΟΥ-ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ» με τη διανομή και τοποθέτηση των σχετικών αφισών στις προθήκες των καταστημάτων.
- Στο κίνημα «ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ», για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων με barcode που ξεκινά με αριθμό 520.
Πηγη:http://www.nooz.gr
Οι εξελίξεις στην οικονομία έχουν αναδείξει τον σημαντικό βαθμό αλληλεξάρτησης μεταξύ εμπορίου και κατανάλωσης, τονίζει ο ΕΣΠ σημειώνοντας ότι την ώρα που τα λουκέτα στα καταστήματα αυξάνονται καθημερινά και οι έμποροι είναι ανήμποροι να αντιμετωπίσουν ακόμη και τα λειτουργικά έξοδά τους, που συνεχώς διογκώνονται, η υποκατανάλωση προσλαμβάνει κρίσιμες διαστάσεις και η κακή ψυχολογία που έχει δημιουργηθεί στους καταναλωτές κυριαρχεί, αφού κανείς δεν έχει διάθεση να αγοράσει, πολλές φορές, ακόμη και αγαθά πρώτης ανάγκης.
Στο πλαίσιο του αρνητικού αυτού σκηνικού, όπου έμποροι και καταναλωτές αργοπεθαίνουν, αναφέρεται ότι το πειραϊκό εμπόριο δίνει την μάχη του και αγωνίζεται να επιβιώσει, στηρίζοντας τους καταναλωτές της υπερτοπικής μας αγοράς.
Οι έμποροι του Πειραιά επιχειρούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με δράσεις όπως η «Κάρτα Προνομίων», που αντισταθμίζει την άδικη απώλεια του εισοδήματός τους, το «Parking and Shopping», η καμπάνια «Κόκκινες τιμές-Χαμηλές τιμές» και οι μεγάλες προσφορές.
Επίσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, με την ευκαιρία της επετείου, συμμετέχει στις δράσεις που πραγματοποιεί η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και συγκεκριμένα:
- Στο πρόγραμμα «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ», με σκοπό την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των ανέργων καταναλωτών, στο πλαίσιο των δράσεων του «Ευρωπαϊκού Έτους κατά της φτώχειας και του Κοινωνικού Αποκλεισμού», σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης και τον ΟΑΕΔ.
- Στην πανελλαδική καμπάνια «ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΑΝΤΟΥ-ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ» με τη διανομή και τοποθέτηση των σχετικών αφισών στις προθήκες των καταστημάτων.
- Στο κίνημα «ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ», για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων με barcode που ξεκινά με αριθμό 520.
Πηγη:http://www.nooz.gr
0 comments:
Post a Comment
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!