Φαίνεται πως το K.E.R.S και η κινούμενη πίσω πτέρυγα προκάλεσαν περισσότερα αρνητικά σχόλια απ’ ότι περιμέναμε. Ο Sebastian Vettel εκφράζει και πάλι ανησυχίες για την κινούμενη πίσω πτέρυγα, λέγοντας ότι η χρήση της μπορεί να μείωση την αξία του προσπεράσματος στα μάτια των θεατών.

Στη Χερέθ οι ομάδες δοκίμασαν το νέο λογισμικό της FIA, που καθορίζει πότε θα μπορούν να ενεργοποιούν την πίσω πτέρυγα. Ο πρωταθλητής δήλωσε στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport:

Το προσπέρασμα στην Formula 1 ήταν πάντα δύσκολο. Όποιος καταφέρνει να περάσει παίρνει τον χαρακτήρα σκόρερ στο ποδόσφαιρο. Υπάρχει κίνδυνος να πιστέψει το κοινό ότι το προσπέρασμα είναι πλέον πολύ εύκολο. Οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν και όχι να παίζουν με όλα τα διαφορετικά είδη των κουμπιών και των συστημάτων. Πέρυσι ήταν το F-Duct, τώρα είναι το K.E.R.S και η πίσω πτέρυγα. Δεν είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι καλό πράγμα.

Ο Γερμανός είχε προβλήματα με το K.E.R.S και την κινούμενη πίσω πτέρυγα στις δοκιμές, αλλά λογικά είναι κάτι που θα συνηθίσει, όπως βέβαια και όλοι οι οδηγοί.
autoblog.gr

0 comments:

Post a Comment

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top