Με εσώρουχα και ζαρτιέρες πόζαρε η Δούκισσα Νομικού σε μια άκρως sexy φωτογράφηση... Η παρουσιάστρια δήλωσε πως: «Ως άνθρωπος δεν αισθάνομαι σέξι» και πρόσθεσε πως είναι τόσο ντροπαλή που δεν κοιτάει καν τους άνδρες που την φλερτάρουν στον δρόμο. «Υπάρχουν πολύ πιο σέξι γυναίκες από εμένα. Ούτε κάνω αυτή τη δουλειά για να κερδίσω περισσότερο θαυμασμό. Ίσα ίσα που επειδή είμαι φουλ ντροπαλή, κλείνομαι περισσότερο στον εαυτό μου». Η Δούκισσα Νομικού δεν διστάζει να παραδεχθεί πως όλα της τα μυστικά βρίσκονται σε δύο ροζ τετράδια, καλά κρυμμένα μέσα στο λευκό με ροζ πινελιές δωμάτιό της. Ο πρώτος άνδρας που την πρόδωσε ήταν ένας συμμαθητής της στην Β’ δημοτικού, ενώ η πιο μεγάλη της απογοήτευση ήταν όταν το αγόρι που της άρεσε στο γυμνάσιο επέστρεψε από εκδρομή στην Ιταλία -στην οποία εκείνη δεν πήγε- έχοντας σχέση με κάποια άλλη. Μιλώντας για την τηλεοπτική της εμπειρία τόνισε: «Η τηλεόραση με βοήθησε να σκληρύνω το πετσί μου. Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να δείχνω προς τα έξω. Βέβαια, η καρδούλα μου το ξέρει κάποιες φορές». Όσο για τον έρωτα δήλωσε πως για εκείνη είναι... βάσανο. «Χάνω τον μπούσουλα όταν ερωτεύομαι».


gossip-tv.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top