Στο μάθημα της ανατομίας ρωτά η καθηγήτρια μια κοπέλα.
-Τι μήκος έχει ένα ανδρικό πέος σε στύση;
Τα έχασε η κοπέλα, κοκκίνησε, πρασίνησε και διστακτικά απάντησε.
-25 με 30 πόντους κύρια.
Και η καθηγήτρια.
-Εσύ κοπέλα μου ή αδιάβαστη είσαι ή πολύ τυχερή.


--------------------------------------------------------------------------------

Ο μικρός Γιαννάκης άργησε πάλι το πρωί στο σχολείο . . .
"Γιατί άργησες πάλι, βρε Γιαννάκη?"
"'Επρεπε να πάω την αγελάδα στον ταύρο, κυρία . . . "
"Και καλά δεν μπορούσε να το κάνει ο πατέρας σου?"
"Μπορούσε, κυρία, αλλά ο ταύρος το κάνει καλύτερα!" 


----------------------------------------------------------------------------------

Δυο αγοράκια μαλλώνουν ποιανού μπαμπάς είναι πιο δυνατός . . . .
"Ο δικος μου μπαμπάς είναι ο καλύτερος", λέει το πρώτο
"Οχι," λέει το δεύτερο. "Ο δικός μου . . . "
"Ναι, αλλά η δικιά μου μαμά είναι καλύτερη από τη δική σου", ξαναλέει το
πρώτο
"Το ξέρω", λέει το δεύτερο. "'Ετσι λέει και ο μπαμπάς μου




http://kostasedessa.blogspot.com/2011/02/3.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top