![Το νέο λογότυπο της Starbucks](http://www.newsday.gr/sites/default/files/imagecache/article_multimedia/article/2011_01/ldjkfsh0985342.jpg)
συμπληρωματικών του προϊόντων και για να το πετύχει αυτό, ξεκινάει από την αλλαγή στο κλασσικό του λογότυπο. Έτσι, η Starbucks παρουσίασε ένα λογότυπο από το οποίο πλέον θα εκλείψουν
οι λέξεις «Starbucks» και «Coffee» και θα μείνει μόνο η εμβληματική Σειρήνα σε πράσινο-άσπρο χρώμα.
Η κίνηση της εταιρείας πριν από λίγο καιρό να μπει στην αγορά παγωτού κρίθηκε από τους ιθύνοντές της επιτυχής και έτσι αποφασίστηκε ότι το έμβλημα και η εντύπωση του κοινού για την ποιότητα των προϊόντων που το φέρουν.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Starbucks αλλάζει το λογότυπό της από όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 1992.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!