Η αγορά βρίσκεται σε παρατεταμένη περίοδο εκπτώσεων, με τη μορφή προσφορών εδώ και αρκετές εβδομάδες, η επίσημη πρεμιέρα των εκπτώσεων είναι ωστόσο το Σάββατο. Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι καταναλωτές για να μην πέφτουν θύματα...
παραπλάνησης. Ο πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών, Βασίλης Λίγκας, αναφέρει σε δηλώσεις του «ότι τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να αναγράφουν δύο τιμές, η τιμή που ισχύει προ των εκπτώσεων και σαν απόλυτη τιμή και σαν ποσοστό, και φυσικά την τιμή που ισχύει μετά την έκπτωση», ενώ προσθέτει ότι «οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πως αν αγοράσουν ελαττωματικά προϊόντα, έχουν το δικαίωμα της αλλαγής, αν είναι όμως από προσφορές ή από καλάθια που το αναγράφουν, τότε δεν έχουν δικαίωμα αλλαγής». Ο κ. Λίγκας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών «να μην πέφτουν θύματα του marketing, καθώς κάποια καταστήματα αναγράφουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων στις βιτρίνες, που δεν ισχύουν τελικά».Η φετινή εορταστική περίοδος είχε απώλειες σε τζίρο κοντά στο 20% κατά μέσο όρο για τα καταστήματα ένδυσης υπόδησης και οι προσδοκίες των εμπόρων στρέφονται τώρα στην περίοδο των εκπτώσεων που θα λήξουν στο τέλος Φεβρουαρίου.

http://fimotro.blogspot.com/2011/01/blog-post_7378.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top