τους οποίους αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο, υποστηρίζοντας, ότι το ύψος τους δεν ανταποκρίνεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες (ποιότητα και ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου). Κάτι που επιχειρούν να εκμεταλλευθούν οι Τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, από τα οποία θέλουν να «βγουν», θεωρώντας μη συμφέρουσα την συνέχιση της χρηματοδότησης τους. Κι αυτό, γιατί οι δανειακές συμβάσεις που υπέγραψαν είναι με χαμηλότοκα (σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά δεδομένα), επιτόκια.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο χρηματοοικονομικός σύμβουλος του δημοσίου επεξεργάζεται σειρά σεναρίων, ενώ, όπως δήλωσε στην Επιτροπή Οδικής Βοήθειας της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, έως τα τέλη Μαρτίου, θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις με τις 26 διεθνείς (κατά κύριο λόγο) Τράπεζες και τις 29 εταιρίες, που μετέχουν στα κονσόρτσιουμ κατασκευής, των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Τα μειωμένα διόδια, που εξετάζεται να έχουν και μειωμένο ΦΠΑ, θα ισχύουν για το χρονικό διάστημα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και, σύμφωνα με πληροφορίες του kathimerini.gr, ως αντάλλαγμα, θα παραταθεί ο χρόνος εκμετάλλευσής τους, από τους παραχωρησιούχους είτε θα μειωθούν οι οικονομικές απαιτήσεις του δημοσίου, που, από τον Σεπτέμβριο 2012, θα αρχίσει να εισπράττει, να του αποδίδεται, δηλαδή, μέρος των διοδίων.
http://fimotro.blogspot.com/2011/01/blog-post_4242.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!