Μένιος Φουρθιώτης
Ο Μένιος Φουρθιώτης μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για τη νευρική ανορεξία από την οποία πάσχει το τελευταίο διάστημα.

«Πάσχω από νευρική ανορεξία. Είναι μια άσχημη εμπειρία. Όταν νοσηλεύεσαι στο νοσοκομείο δεν είναι σίγουρα ότι καλύτερο. Αυτή τη στιγμή είμαι 39 κιλά και σύμφωνα με τους γιατρούς θα ‘πρεπε να είμαι γύρω στα 68-70.

Η απόφαση να αδυνατίσω πάρθηκε την εποχή που ήμουν παχουλός. Δεν έκανα δίαιτα. Έκανα αυτό που με έφερε εδώ σήμερα δηλαδή πολλούς εμετούς και δεν έτρωγα.

Έχω τρομερά προβλήματα, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, πονάνε τα πάντα. Πλέον φοράω και γυαλιά. Πείραξε τα μάτια μου, τα δόντια μου αλλά και τα μαλλιά μου που έπεσαν. Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου που ενώ θεωρούσα ότι μπορώ αυτό που ξεκίνησα θελημένα να το σταματήσω έφτασα σε σημείο να μην μπορώ να το ελέγξω».

Πηγη : yupi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top