Το κακό στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι οι πληροφορίες δεν συμπίπτουν. Ο λόγος είναι και πάλι για τον αντικαταστάτη της Alfa Romeo 159 ο οποίος εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα ονομάζεται Giulia. Στην ¨φωτογραφία” βλέπεται μία πιθανή έκδοση –και για αποφυγή παρεξηγήσεων είναι computer gererated, δεν είναι πραγματική φωτογραφία- για το πώς θα είναι η Giulia QV. Οι ομοιότητες με την Mito, την Giulietta και την 8C είναι εμφανείς. Από εκεί και πέρα, υπήρχαν πληροφορίες ότι η Giulia θα χρησιμοποιεί το πάτωμα της επόμενης 300C και εξαιτίας αυτών των πληροφοριών δημιουργήθηκε η προσδοκία ότι η Giulia θα είναι πισωκίνητη. Από ότι φαίνεται κάτι τέτοιο δεν ισχύει, τουλάχιστον για αυτό το μοντέλο.
Η Giulia θα χρησιμοποιεί μία επιμηκυμένη εκδοχή του πατώματος της Giulietta παρόμοια με αυτή που θα είναι το υπόβαθρο για τα SUV που ετοιμάζει. Καθώς σίγουρα στοχεύει στην κορυφή, βλέπε BMW Σειράς 3, Audi A4 και Mercedes C Class, θα πρέπει να διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά. Σε αυτό θα βοηθήσουν σημαντικά ένα σύστημα ενεργών αναρτήσεων με την ονομασία Active Roll Control System αλλά και ένα έξτρα Active Damping πρόγραμμα παρέα με το DNA σύστημα που έχουμε δει σε πρόσφατες Alfa. Οι επιλογές όσον αφορά τους κινητήρες θα περιλαμβάνουν όλο το MultiAir οπλοστάσιο, από 120 έως και 170 άλογα από 1400 κυβικά και 200+ άλογα από τον 1750 ΤΒi. Σίγουρα θα προσφέρονται και diesel με αποδόσεις που κυμαίνονται από 105 έως και 200 άλογα και στην κορυφή θα είναι όχι κάποιος turbo V8 όπως ακούστηκε αλλά ένας ατμοσφαιρικός V6 3,3 λίτρων με MultiAir και άμεσο ψεκασμό που θα αποδίδει πάνω από 300 άλογα. Το αμάξι θα παρουσιαστεί το 2011 και μέχρι τότε έχω την υποψία ότι θα ακούσουμε και άλλα διαφορετικά σενάρια.
http://www.autoblog.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!