Τις αποκαλούμε 3ο ημίχρονο ενός παιχνιδιού. Πολλές φορές, αποδεικνύονται σημαντικότερες και από το ίδιο το... ποδόσφαιρο! Κακεντρεχείς ή καλοπροαίρετες, επιθετικές ή απολογητικές, μακροσκελείς ή σύντομες, σας παρουσιάζουμε 10 από τις πιο παράξενες δηλώσεις στην ιστορία του παγκσοσμίου αθλητισμού:



-«Κανένας άνθρωπος του ποδοσφαίρου δεν πρέπει να αποκαλείται ιδιοφυία. Ιδιοφυία μπορούμε να πούμε μόνο κάποιον όπως τον Νόρμαν Αϊνστάιν». Τζο Ταϊσμάν, (σχολιαστής αμερικανικού ποδοσφαίρου).

-«Έμεινα έκπληκτος. Αλλά όπως λέω πάντα, τίποτα δεν με εκπλήσσει στο ποδόσφαιρο». Λες Φέρντιναντ (παλαίμαχος Άγγλος ποδοσφαιριστής)

-«Οι γλάροι ακολουθούν την βάρκα, γιατί νομίζουν ότι οι ψαράδες θα ρίξουν τις σαρδέλες στη θάλασσα». Ερίκ Καντονά.

-«Χρωστάω πολλά στους γονείς μου. Ειδικά στον πατέρα μου και την μητέρα μου». Γκρεγκ Νόρμαν (Αυστραλός αθλητής του γκολφ).

-«Δεν έχει σημασία αν χρησιμοποιώ το δεξί ή το αριστερό μου χέρι. Είμαι αμφίβιος». Τσαρλς Σάκλφορντ (παλαίμαχος μπασκετμπολίστας που έχει φορέσει και τη φανέλα του Άρη).

-«Θα φάω τα παιδιά του». Μάικ Τάισον λίγο πριν την αναμέτρηση τίτλου με τον Λένοξ Λιούις. Ο Λίουις απάντησε ότι δεν έχει παιδιά.

-«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι θέλουν να ξεφορτωθούν τα περιστέρια. Δεν ενοχλούν κανέναν». Μάικ Τάισον και πάλι.

-«Θα έδινα και το δεξί μου χέρι για να γίνω πιανίστας». Σερ Μπόμπι Τσάρλτον.

-«Ναι. Ο Τζον Τέρι είναι το κατοικίδιο μου». Κάρλο Αντσελότι

-«Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος μεγαλύτερος ή μικρότερος από τον Μαραντόνα» Κέβιν Κίγκαν.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: 10 Δηλώσεις που έμειναν στην ιστορία του παγκσοσμίου αθλητισμού http://24wro.blogspot.com/2010/12/10_12.html#ixzz17r1ricb0

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top