Παραλία Tέλ Αβίβ....Ένα παιδάκι παίζει με το κουβαδάκι του στην άμμο....Ο μπαμπάς ξαπλωμένος καμαρώνει το γιό....Ξαφνικά ένα τεράστιο κύμα από το πουθενά,παρασύρει το παιδί...
Σηκώνεται αλαφιασμένος ο πατέραςς με δάκρυα στα μάτια τρέχει προς το σημείο που έπαιζε το παιδί γονατίζει και αρχίζει να προσεύχεται κοιτώντας τον ουρανό....
"Θεέ μου,δεν είμαι αναμάρτητος αλλά μη μου στερείς το μοναχοπαίδι μου....Μη μου στερείς τα όνειρα που έκανα για εκείνον...Σου υπόσχομαι Θεέ μου να γίνω καλύτερος και να βοηθώ τους συνανθρώπους μου αν μου φέρεις πίσω το γιό μου..."
Ξαφνικά "σκάει" πάλι ένα κύμα και ω!του θαύματος το παιδί σώο και αβλαβές είναι στη παραλία....
Οπότε ο πατέρας εμφανώς ικανοποιημένος αλλά και με ένα αίσθημα ενοχής σηκώνει τα μάτια στον ουρανό και λέει....
"Και....το κουβαδάκι...;"


από pikri-sokolata.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top